מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

מגיש ערוץ 14: אילנה דיין מסכנת את ביטחון ישראל

לקראת הריאיון עם ראש השב"כ שיתפרסם בתוכנית עובדה, שמעון ריקלין במתקפה על אילנה דיין: "מה שמעניין אותה זה לשמור על מעגל הליקוק הישראלי. בחסינות שהיא נותנת בשם המעגל הזה לכל הבכירים היא מרדימה אותם"

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 10/04/24 18:50 ב בניסן התשפד

מגיש ערוץ 14: אילנה דיין מסכנת את ביטחון ישראל
ערוץ 14, צילום: ערוץ 14

מגיש ערוץ 14 ואושיית הטוויטר שמעון ריקלין יצא הערב (ד') במתקפה חריפה על מגישת "עובדה" אילנה דיין, וזאת ברקע הריאיון עם ראש השב"כ לשעבר, נדב ארגמן, שצפוי להתפרסם מחר בערב בתוכנית עובדה. בפרומו לתוכנית כתבה דיין באופן מרומז כי ארגמן צפוי לדבר על התנהלותו של ראש הממשלה נתניהו.

"לאילנה דיין יש שיטה. למעשה היא השיטה"

ריקלין תקף את דיין עוד בטרם פרסום הדברים וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "לאילנה דיין יש שיטה. למעשה היא השיטה. והשיטה אומרת שבין התקשורת שהיא מייצגת בית המשפט צמרת השב"כ וצה"ל והפרקליטות מתקיים הכלל שמור לי ואשמור לך: לא משנה מה יעשו בכירי מוסדות רבי הכח בישראל. בסוף הם ישבו בראיון מפנק והכל יסלח להם. בתנאי שהם ילכלכו על נתניהו או יזדהו עם העמדות שדיין רוצה להוביל".

"בחסינות שהיא נותנת בשם המעגל הזה לכל הבכירים היא מרדימה אותם"

עוד תקף ריקלין: "מה שמעניין אותה זה לשמור על מעגל הליקוק הישראלי ולחזק זה את זה מול ההמון הנבער שלא מבין כמה החיקוי העלוב של מעגל הליקוק את אמריקה הוא חשוב. בחסינות שהיא נותנת בשם המעגל הזה לכל הבכירים היא מרדימה אותם וכפי שהוכח ב 6.10 זה מסכן את ביטחון ישראל".

ריקלין: יש שאלות חשובות שאסורות בפרסום אבל היה אפשר לגשש לכיוונם

ריקלין הסביר: "הרי את נדב ארגמן יש שאלות מאוד חשובות לשאול. שאלות שאסורות בפרסום ועדיין אפשר היה לגשש לכיוון. אבל כאמור. מעגל הליקוק חשוב יותר. קריסת הפרקליטות המשפט וצמרת הצבא והשבכ עשוייה להביא לשינוי שהוא הכרחי ממש לבטחון ישראל. כי יש גבול לרקבון הזה".