העיתון התל-אביבי האשים את גיא הוכמן בגזענות - יוסף חדאד הגיב

במגזין "Time Out" פורסמה כתבה ובה קריאה לעיריית תל אביב להפסיק לפרנס את הקומיקאי המצליח, בטענה שהוא גזען. פעיל ההסברה הערבי מיהר לצאת להגנתו: "תמשיך לשמח את עם ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/24 15:54 ב בניסן התשפד

העיתון התל-אביבי האשים את גיא הוכמן בגזענות - יוסף חדאד הגיב
גיא הוכמן, צילום: פרטי

מאז השבעה באוקטובר הקומיקאי גיא הוכמן לא מהסס להביע דעות נחרצות וימניות, מה שכנראה הוביל לכותרת הבאה במגזין התל-אביבי "Time Out": "עיריית תל אביב, למה את מרפדת את הכיסים של הגזען הזה?". הקומיקאי שיתף את הכתבה בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "זו לא בדיחה. מדובר בעיתון אמיתי שקורא להחרים את ההופעות שלי ולפגוע לי בכיס. למה? כי ב-8.10 בחרתי להתגייס למילואים במטרה להכניס קצת אופטימיות בתקופה הכי שחורה בתולדותינו ולדבר בשפה יהודית גאה ולא מתנצלת שכנראה פחות מתאימה לו".

יוסף חדאד יוצא להגנת גיא הוכמן: "תמשיך לשמח את עם ישראל"

יוסף חדאד, אחד מפעילי ההסברה המובילים במדינת ישראל וערבי בעצמו, זינק להגנתו של הוכמן. בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו כתב: "אח יקר, תמשיך לשמח את עם ישראל, וכמו שאומר הפתגם הערבי האהוב עליי - מי שלא טוב לו שילך לרצף את הים".

הוכמן המשיך וכתב: "לאן הגענו? לקרוא לחרם על בדרן שמשמח יהודים, אבל להלל מרצה שסופדת למחבלים. אשכרה לא למדו כלום מ-7.10. דבר אחד העיתון לא מבין - נגמרו הימים שמחליטים בשביל מישהו. עם ישראל מצביע ברגליו. ועירייה מזמינה מופע כי יש דרישה מתושבי העיר שזוכים למופע מסובסד מתחת לבית. כולם מרוצים. וככה זה רץ מעל 1000 מופעים. בכל נחלת אבותינו. ברוך השם שזכיתי להתפרנס מלשמח את העם הזה, שרוצה וצריך לצחוק ולהתרגש עכשיו יותר מאי פעם".