עומר אדם הסתבך עם המשטרה: ההופעות בסכנת ביטול

אחרי שפתח את מכירת הכרטיסים לסדרת הופעות בפארק הירקון, עומר אדם מסתבך: המשטרה לא מאשרת את התאריכים שנקבעו וההופעות בסכנת ביטול: "אנחנו בתקופה רגישה ביטחונית, בתוספת להסקת המסקנות מוועדת מירון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/04/24 14:29 א בניסן התשפד

עומר אדם הסתבך עם המשטרה: ההופעות בסכנת ביטול
עומר אדם, צילום: Arie Leib Abrams,Flash90

עומר אדם כבר הכריז על סדרת הופעות בפארק הירקון והספיק למכור אלפי כרטיסים, אך כעת המצב מסתבך. על פי פרסום ראשון של רן בוקר ב-ynet, משטרת ישראל לא מאשרת את קיום ההופעות בתאריכים המתוכננים. הסיבה העיקרית לכך הוא המצב הביטחוני המתוח שעלול לגרום למספר בעיות.

המשטרה לא מאשרת את קיום המופעים של עומר אדם בפארק הירקון

"אנחנו ביקשנו למצוא צירי מילוט של חירום לקהל, מתוך הפארק ומחוצה לו", כך נכתב בהודעה שקיבל הזמר, "צריך לקחת בחשבון שבגלל עבודות הרכבת הקלה בסמוך לרכבת שקרובה לפארק הירקון ישנה רק כניסה ויציאה אחת מתחנת הרכבת. אנחנו יודעים מניסיון שהופעות של עומר אדם מביאות עשרות אלפים שנעים ברכבות. עלול להיווצר עומס כבד מדי".

"אנחנו בתקופה רגישה ביטחונית, בתוספת להסקת המסקנות מוועדת מירון"

בתאריכים הספציפיים של ההופעות נערכים אירועים המוניים בקרבת הפארק, ובחישוב עם הקהל העצום שמגיע להופעה של אדם הם עלולים לגרום לעומס רב ולמצב מסוכן. במשטרה ביקרו את התנהלות ההפקה שעמלה על המופע מבלי להתייעץ קודם לכן: "קבעו עובדה, מכרו כרטיסים ולא שאלו אותנו בכלל. אנחנו בתקופה רגישה ביטחונית, בתוספת להסקת המסקנות מוועדת מירון. אם יהיה הספק ולו הקטן ביותר שמישהו ייפגע - המשטרה לא תאשר את קיום ההופעות האלה עד שימצאו פתרונות הבטיחות הראויים. לא נאפשר סיכון חיי אדם".

מטעם עומר אדם טרם נמסרה תגובה.