מהאח הגדול לרשימה היוקרתית: ההישג המרשים של מגי טביבי

מגישת החדשות של ערוץ. 14 נכנסה לרשימה היוקרתית של "פורבס" המדרגת את 30 הצעירים המבטיחים בישראל עד גיל 30. גם העיתונאי סולימן מסוואדה והזמרת אודיה בפנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/04/24 22:17 כט באדר ב'

מהאח הגדול לרשימה היוקרתית: ההישג המרשים של מגי טביבי
מגי טביבי, מציינת את החטופות., צילום: תומר שלום

מדי שנה מפרסם העיתון "פורבס" את רשימות הצעירים המבטיחים בדירוג "30under30". לאחר שנודע כי הזמרת אודיה נבחרה לרשימה היוקרתית, עתה נחשף כי גם מגישת החדשות של ערוץ 14, מגי טביבי, נבחרה לרשימה המבטיחה. מלבדה מככב עוד עיתונאי ברשימה, הכתב המדיני של תאגיד השידור, סולימאן מסוודה.

אחראית על אחת ממשבצות השידור החשובות בטלוויזיה

בנימוקים לבחירה בה נכתב: "למרות שפרצה לתודעה הלאומית בבית "האח הגדול", מגי טביבי, מגישת מהדורת החדשות של ערוץ 14, כבר מזמן אינה ממותגת כעוד "פליטת ריאליטי". מאז יצאה מבית האח הגדול, היא הצליחה להתברג לצמרת הפריים טיים, וכמגישת החדשות השנייה הכי נצפית בישראל, לאחר שעקפה את זו של תאגיד השידור ושל ערוץ 13, היא אחראית על אחת ממשבצות השידור החשובות בטלוויזיה".

סולימאן מסוודה, רק בן 28

סולימאן מסוודה, רק בן 28 צילום: CC BY-SA 4.0, יח"צ

רק בן 28

בנימוקים לבחירה במסוודה נכתב: "קשה לחשוב על שינוי חד וקיצוני כל כך במסלול חיים של בחור צעיר, רק בעשור השלישי לחייו, כמו המפנה הדרמטי שניצב במרכז סיפור חייו של סולימאן מסוודה. הוא גדל במזרח ירושלים למשפחה מוסלמית אדוקה, התחנך בבית ספר דתי, והיה מנותק לחלוטין מהשכנים היהודים בעיר. היום אתם מכירים את הצעיר הזה ככתב המדיני של תאגיד השידור הישראלי "כאן" – והוא רק בן 28.