הלוביסטית הסרוגה מונתה ליו"ר אלומה

מבשרת נבו, מונתה ליו"ר אלומה ותחליף את אמיתי פורת שכיהן בתפקיד בשנים האחרונות. "זוהי זכות גדולה ושליחות להוביל את אלומה ולאפשר לעוד ועוד צעירים מכלל החברה הישראלית להצטרף למעגלי העשייה ולמוקדי ההשפעה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/04/24 15:44 כט באדר ב'

הלוביסטית הסרוגה מונתה ליו"ר אלומה
מבשרת נבו , צילום: ענבל מרמרי

מינוי יוקרתי בעמותת אלומה, הלוביסטית הסרוגה מבשרת נבו, מונתה ליו"ר העמותה, נבו שמכהנת כיום כבעלים (משותף) של ריפבליק יועצים תחליף בתפקיד את אמיתי פורת שכיהן בו בשנים האחרונות.

נבו (44), נשואה ואם לארבעה, בעלת תואר ראשון במדעי המדינה ותואר שני במדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית. משמשת כיום כבעלים (משותף) של חברת ריפבליק יועצים, חברה לייעוץ אסטרטגי בתחום קשרי הממשל, ובעלת ניסיון רב בעבודה במגזר הציבורי, הפרטי והחברתי, ומתמחה בתחומי חקלאות, התיישבות, מוניציפלי, רווחה ובריאות.

נולדה בירושלים וחברת הקיבוץ הדתי עין צורים

נבו, נולדה וגדלה בירושלים והיום היא חברת הקיבוץ הדתי עין צורים. את השירות הצבאי סיימה כמפקדת פלוגה של חיילי מקא"מ בחוות השומר והיא פעילה בעולמות התוכן של אלומה- שירות, השכלה ותעסוקה.

מבשרת נבו

מבשרת נבו צילום: ענבל מרמרי

בין תפקידיה הקודמים שימשה כיועצת לוועדה למינוי שופטים ודיינים לשר המשפטים דאז פרופ' יעקב נאמן ז"ל, וכן יועצת פרלמנטרית לחברי כנסת בכירים, בהם: ח"כ זבולון אורלב, ח"כ מנחם בן ששון וח"כ זאב ביילסקי.

נבו: "זכות גדולה ושליחות להוביל את אלומה"

מבשרת נבו התייסה למינויה ואמרה "בימים אלה, בהם החברה הישראלית מתמודדת עם אתגרים משמעותיים ומורכבים, צעירים וצעירות בישראל מוצאים את עצמם בצמתי החלטה לקראת שירות משמעותי, מסלולי השכלה והשתלבות בעולם התעסוקה. הרצון והשאיפה למיצוי גדול מאי פעם והשאלות שהם שואלים את עצמם בימים אלו נוגעות לא רק לעצמם כאינדיבידואלים, אלא גם לתפקידם וחלקם במרקם החברתי הישראלי. זוהי זכות גדולה ושליחות להוביל את אלומה ולאפשר לעוד ועוד צעירים מכלל החברה הישראלית להצטרף למעגלי העשייה ולמוקדי ההשפעה, למצות את פוטנציאל ולהגביר את תחושת השייכות שלהם לחברה הישראלית"

מנכ"לית אלומה: "יחד נוכל להמשיך ולפתח את פעילות העמותה"

מנכ"לית אלומה ד"ר תמי חלמיש אייזנמן: "אנו שמחים לקבל את מבשרת נבו לתפקיד יו"ר עמותת אלומה. מבשרת מביאה עימה ניסיון ומומחיות רבים שיהיו בעלי ערך רב בהרחבת מאמצינו לטפח מנהיגות עתידית, שביחד עם מחויבותה העמוקה לקידום שוויון הזדמנויות בחברה הישראלית, הופכים אותה לאדם המתאים ביותר להוביל את העמותה בשנים הקרובות. אני מאמינה שביחד עם נבו, צוות אלומה והשותפים הרבים שלנו, נוכל להמשיך ולפתח את פעילות העמותה לקידום מוביליות ושייכות בקרב צעירות וצעירים שזקוקים לתמיכה וליווי בדרכם להצלחה."

אלומה היא עמותה ללא כוונת רווח הפועלת להרחבת המוביליות, הערבות ההדדית והסולידריות בקרב נוער וצעירים בישראל. אלומה מציעה מדי שנה לכ-50,000 צעירים מגוונים ייעוץ והכוונה בקבלת החלטות בנוגע לצמתים מרכזיים בחייהם: הכנה לשירות צבאי/לאומי ולחיים הבוגרים עבור צעירות דתיות ונוער בסיכון, הנגשת השכלה גבוהה לצעירים ברחבי הארץ ליווי להצלחה בתואר וגשר לעולם התעסוקה.