הלם: אביב גפן מתחתן שוב

פחות משנתיים לאחר הגירושין משני פרידן, הזמר הוותיק הציע נישואים לבת זוגו שרון קאופמן. השניים עתידים להתחתן בחודש ספטמבר הקרוב

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/04/24 15:34 כט באדר ב'

הלם: אביב גפן מתחתן שוב
אביב גפן, צילום: Miriam Alster/Flash90

שיהיה במזל: פחות משנתיים חלפו מאז שהזמר אביב גפן התגרש משני פרידן, איתה הביא לעולם את שני ילדיו - דילן ואליוט. לפני שנה הוא החל זוגיות חדשה עם שרון קאופמן, בעלים של מאפייה במרכז בת 38, אותה הכיר על סט הצילומים של הריאליטי "The Voice", שם הוא שימש כשופט. כעת, על פי פרסום ראשון של "וואלה", החליט הזמר למסד את הקשר והציע נישואים לבת זוגו. התאריך המיועד לחתונה הוא חודש ספטמבר הקרוב, עוד לפני ראש השנה, שם יתחיל הזמר הוותיק את פרק ב' בחייו באופן רשמי.

"עברנו דרמה בלונה פארק"

מדובר בבשורות טובות עבור גפן, שרק לאחרונה עבר דרמה משפחתית מסוג אחר לגמרי. הזמר הגיע עם בנו אליוט בן ה-8 ללונה פארק, והשניים מצאו את עצמם תקועים על מתקן ה"אנקונדה" בלונה פארק בתל אביב. רכבת ההרים נתקעה בשל תקלה, בגובה עשרות מטרים, כשעליה גפן ונוסעים נוספים. הנוסעים המפוחדים היו תקועים כך במשך כמעט עשר דקות, הפוכים, עד שחולצו באמצעות אנשי הביטחון במקום. גפן שיתף את העוקבים בחשבון האינסטגרם שלו: "עברנו דרמה בלונה פארק כשרכבת ההרים 'אנקונדה' נתקעה בגובה באמצע לופ. לשמחתי אנשי הביטחון שחררו את החגורה שלי וחילצנו את הילדים דרך מדרגות הביטחון, לכולם שלום".