אייל שני: את שבויה ולראש ממשלת ישראל אין כל אינטרס להחזיר אותך

לאחר חצי שנה של מלחמה, השף המפורסם מבקש מהעוקבים שלו לשים עצמם בנעליהם של החטופים ולדמיין שהם אלו שנמצאים שם עכשיו: "כשאת מדמיינת אותן, מתקצר המרחק ונעלם, והיא שבשבי זאת את"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/04/24 15:13 כח באדר ב'

אייל שני: את שבויה ולראש ממשלת ישראל אין כל אינטרס להחזיר אותך
אייל שני, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חצי שנה חלפה מאז השבעה באוקטובר, התאריך ששינה את פני מדינת ישראל. השף המפורסם אייל שני החליט לפרסם סטורי נוקב בחשבון האינסטגרם שלו. "דמיין את עצמך תינוק בשבי בעזה, ואמא שלך לא לידך כדי לעשות הכל שתגדל ותהיה מאושר", כתב, "דמייני שאת בחורה שלכל גבר מותר בכל רגע לאנוס אותך כשרק מתחשק לו, דמיין שאתה זקן וחולה וכך מסתיימים חייך, ושאתה חייל לא יכול לשאת עוד את הכאב מהעינויים שלא פוסקים".

אייל שני בסטורי נוקב על החטופים

שני המשיך את הדמיון המודרך: "דמיין שאתה מוחזק במנהרות ללא אור ואוויר, קילומטרים ספורים מישראל, ואין מושיע. דמייני שזו את. לא. זו לא את". בסטורי נוסף, הוא כתב: "רק כי בהגרלה השרירותית של הגורלות הגורל לא בחר להתאכזר אלייך. אבל כשאת מדמיינת אותן, מתקצר המרחק ונעלם, והיא שבשבי זאת את כי בסוף מה זה משנה, כשמביטים בעיניים של הסבל, אין גבולות בינך לבינו. ועכשיו דמייני שאת שבויה ולראש ממשלת ישראל אין כל אינטרס להחזיר אותך כי אז תיגמר המלחמה ותיפול הממשלה שתיזכר בדפי ההיסטוריה לאויב הגדול שקם לעם ישראל".

השף הצליח למצוא גם מילות נחמה בתוך החושך הגדול שתיאר: "אבל יש לך אור, והאור הוא העם שלך והחיילים שנלחמים בשבילך, הם אלו שיחזירו אותך בסוף הביתה, את שבגיא הצלמוות".