אבי אברומי חושף על מה הוא מתייעץ עם רבנים: "לא רק סוגיות הלכה"

הזמר המצליח שהתגייר לפני מספר שנים סיפר בראיון על הרבנים אליהם הוא מחובר וחשף על מה הוא מתייעץ איתם: "אנשים חושבים שמדברים רק על סוגיות הלכה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/04/24 10:37 כח באדר ב'

אבי אברומי חושף על מה הוא מתייעץ עם רבנים: "לא רק סוגיות הלכה"
אבי אברומי, צילום: שלומי פינטו

הזמר המצליח אבי אברומי, שגדל בבית ערבי בסביבה יהודית, עבר תהליך גיור לפני מספר שנים. בראיון שהעניק לרז שכניק ב"7 לילות" סיפר על ההתקרבות שלו לדת. "עוד מהגיור הייתי חזק בעניין של ללכת לרב", שיתף, "ובשנים האחרונות מצאתי את עצמי הולך לרב יהונתן פרטוש מבני ברק, שהוא תלמיד של הרב יגאל כהן. מתייעץ עם שניהם, מדבר איתם".

אבי אברומי מתייעץ עם רבנים: "אהבה, זוגיות, נפש, התקפי חרדה, אמונה"

המראיין התעניין על מה הזמר מתייעץ, וזה השיב: "על החיים. אנשים חושבים שמדברים רק על סוגיות הלכה, אבל כשאתה הולך לשיעור תורה רוב השיעור הוא על איך אתה מסתכל על החיים, מה הגישה הנכונה. אני לא מתייעץ איתם על הקריירה שלי, כן על אהבה, זוגיות, נפש, התקפי חרדה, אמונה". עוד סיפר: "אני יהודי בנפש, חזק מאוד בדת. קידוש כל שישי, שומר מצוות וכשרות. לגבי שמירת שבת, אני מחכה לאשתי לעתיד שתעזור לי לעשות את זה".

כשנשאל האם בת הזוג הבאה שלו צריכה להיות דתייה הוא השיב: "שתהיה מאמינה, אבל גם לא אשפוט אם לא". לגבי חזרה בתשובה, הוא לא פוסל: "אם הקדוש ברוך ירצה, למה לא".