אושיית הרשת חשפה את השם של הבת שהביאה בפונדקאות

גורו הכושר שר פיטנס הפכה בחודש שעבר לאמא לשלושה, כשבתה הקטנה נולדה בהליך פונדקאות. כעת היא מפרסמת פוסט הודיה באינסטגרם וחושפת את השם הנבחר: אוריה מלכה

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/24 14:37 כד באדר ב'

אושיית הרשת חשפה את השם של הבת שהביאה בפונדקאות
לתינוקת המצולמת אין קשר לכתבה, צילום: Olesia Bilkei,Shutterstock

חודש חלף מאז גורו הכושר שר פיטנס, אושיית רשת עם כמעט חצי מיליון עוקבים, הביאה לעולם בת שלישית בהליך פונדקאות. את בנה השני, אליה, ילדה לפני ארבע שנים בעצמה, עד שנדבקה בחיידק טורף בעקבותיו נאלצה לעבור כריתת רחם. כעת היא מפרסמת את התינוקת בסרטון חדש בחשבון האינסטגרם שלה, מודה על כניסתה לחייה וחושפת את שמה.

שר פיטנס חשפה את השם של הבת: אוריה מלכה

"חודש שלם מאז שהגעת לחיי בסערה", כתבה האושייה בפוסט, לצד סרטון שלה עם התינוקת, "חודש לא פשוט ולא קל. היו לא מעט קשיים - בכי ללא הפסקה, רוצה את אמא כל היום ורק על הידיים, חוסר שעות שינה ועוד ילדים שדורשים תשומת לב מסביב, הבית יצא מאיזון. אבל כמה חשוב לזכור בתוך הטירוף הזה - להודות על הרגעים האלו ועל קשיים של שגרה!".

בסרטון היא דיברה אל בתה הקטנה וקראה לה בשמה, "אוריה מלכה". "לזכור שמה שיש לך היום זה מה שהתפללת אליו, ולדעת ליהנות גם מהימים האלו", ביקשה מעצמה, "זמן שעובר לא חוזר! מדברת אליה במילים יפות, אומרת לה תודה שהיא בחרה בי להיות אמא שלה ולא שוכחת לרגע להודות גם הרגע".