חנוך דאום: זאת הסיבה שלא כתבתי כלום על ההפגנות

בזמן שהרחובות סוערים במחאה על הפלת הממשלה והשבת החטופים בכל מחיר, איש התקשורת והסופר בחר לשתוק. כעת הוא מסביר את הסיבה בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו: "גזרתי על עצמי להשתדל להתעסק במה שטוב ובמה שמאחד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/24 13:09 כד באדר ב'

חנוך דאום: זאת הסיבה שלא כתבתי כלום על ההפגנות
חנוך דאום, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

בימים האחרונים מתקיימות בירושלים הפגנות סוערות בעד הפלת הממשלה בראשות נתניהו ושחרור החטופים בכל מחיר. המחאה להשבת החטופים מקבלת תמיכה וחיבוק מרוב העם, בעוד זו שמלווה אותה מעוררת מחלוקות רבות. עד כה איש התקשורת חנוך דאום נמנע מלהגיב על ההפגנות, בעד או נגד, אך כעת החליט לכתוב בכל זאת.

חנוך דאום: "גזרתי על עצמי להשתדל להתעסק במה שטוב ובמה שמאחד"

"שאלו אותי למה לא הגבתי על ארועי ליל אמש", פתח בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו, "התשובה היא שגזרתי על עצמי להשתדל להתעסק במה שטוב ובמה שמאחד. יש מספיק מי שעוסק במה שמפריד בינינו. אני מעדיף לחפש את מה שמחבר".

"אם לא נהיה ביחד, לא נהיה"

לאור ההחלטה הזאת, דאום ממשיך לתמוך במילואימנקים שעדיין משרתים, להופיע בפני פצועים ומפונים ולנסות לרומם את רוח העם הדואבת. "כל מה שאני חושב עליו כשאני רואה שאנחנו חוזרים לריב ולהתפרק זה שלחבר'ה האלה מגיע שיח אחר", שיתף, "אני מאמין לכאב של המפגינים וגם בעצמי חושב שאחרי מה שעברנו צריך לקבוע תאריך מוסכם לבחירות, אבל יש משהו שהלוחמים אומרים לי כל הזמן, משהו שפשוט מוכרחים לזכור: אם לא נהיה ביחד, לא נהיה".