קורין גדעון, את לא לבד: הסלבס שבחרו להביא ילדים צמודים

אושיית הרשת בישרה על היריון שלישי, אח או אחות קטנים שיצטרפו לאלונה בת ה-3 ורפאל בן השנה וחצי. כדי להוריד את מפלס הלחץ ולהרגיע את הרוחות: הנה כמה אנשים שכבר עשו זאת לפניה וצלחו את האתגר בגדול

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/24 14:59 כג באדר ב'

קורין גדעון, את לא לבד: הסלבס שבחרו להביא ילדים צמודים
קורין גדעון בהיריון שלישי, צילום: צילום מסך אינסטגרם

השבוע אושיית הרשת קורין גדעון בישרה בהתרגשות על היריון נוסף, ילד (או ילדה) שלישי לה ולבעלה חילי סורוצקין. למי שלא הצליח לעקוב - אלונה הבכורה בת 3, ואחיה הקטן רפאל יחגוג שנתיים רק באוגוסט. מרגע פרסום הבשורה קיבלה גדעון שלל הודעות ותהיות על הבחירה להביא לעולם ילדים כל כך צמודים, ואנחנו כאן כדי להרגיע אותה: את לא הראשונה שעושה את זה. הנה כמה סלבס שהביאו לא מעט ילדים, ושרדו כדי לספר.

מיכל הקטנה

אף אחד לא מופתע מהעובדה שמיכל הקטנה, שהפכה את האהבה לילדים לקריירה שלה, בחרה להביא הרבה ילדים לעולם. ובכל זאת, כשהבכורה בת 16 והקטנה בת 3, ביניהן עוד ארבעה נוספים, נהיה קצת צפוף. למרות שהיחסים עם בן הזוג ניר מעורערים בתקופה האחרונה, כשכוכבת הילדים התראיינה ב"פנאי פלוס" היא הצהירה בלי להסס: "אני ממליצה להביא עשרה ילדים, מלא ילדים, זה שמחה וזה כיף. אני יכולה כל שעה ללדת, זה מהמם ואני עברתי הכל בלידות. הייתי בסכנת חיים עם התאומים שלי, עברתי קיסרי חירום ואחרי חמישה ימים עליתי על הבמה".

יובל שם טוב

גם במקרה של יובל שם טוב, הלוא הוא "יובל המבולבל", האהבה לילדים ברורה וגלויה, אך הכוכב הצליח לעקוף אפילו את הקולגה. בגיל 51 כבר יש לו שבעה ילדים - פלג, גיא, אופק, בר, מטר, גפן, ואור, אותם הוא מגדל יחד עם אשתו מיכל. הבכור בן 20, הקטנה בת 5 בלבד, ובין כל אחד מהילדים מפרידות שנתיים או שלוש בלבד. המשפחה ברוכת הילדים מתגוררת במושב נווה ירק.

ישראל קטורזה

בביו של קטורזה באינסטגרם הוא כתב "ילדים זה שמחה", והוא יודע על מה הוא מדבר. הקומיקאי ואשתו סורלה מגדלים יחד שבעה ילדים, הגדולה מנישואיה הראשונים של אשתו, ובין אחד לשני מפרידים שנים בודדות. דורין, דור, עידן, ליעד, עדן, אדל ועידו על רצף הגילים 9-33 וגדלו כולם תחת קורת גג אחת. העובדה שהוא אבא לשבעה עולה לא פעם בהופעות הסטנדאפ של הקומיקאי, וגם ברשתות החברתיות הוא מתבדח על הקושי בגידול ילדים. בראיון שנתן לגיא פינס בשנת 2021 הוא אמר: "אני אוהב ילדים. שואלים אותי 'למה הבאתם שבעה ילדים, חשבתם על זה מההתחלה?'. ממש לא, מכל ילד שבא השתגעתי, ורציתי לראות איך יראה האחר".

רשף לוי

רשף לוי הפך את ההתמודדות שלו עם משפחה מרובת ילדים לסדרה. אמנם ב"נחמה" ששודרה ב-HOT היו לו רק חמישה, ובמציאות הוא מגדל יחד עם אשתו טלי שבעה ילדים צמודים, אך אם תצפו בסדרה תוכלו לטעום מעט מחיי היום-יום של הקומיקאי. בשנת 2020, כשהקורונה הייתה בעיצומה והמגבלות היו מחמירות, הוא פרסם פוסט משעשע בפייסבוק: "יש לי שבעה ילדים, לארבעה יש בני זוג. אסור להתכנס יותר מ10 אנשים. התחילה תוכנית הריאליטי: מי מודח השבוע ממשפחת לוי".

עדן הראל ועודד מנשה

עדן הראל ועודד מנשה מגדלים יחד שישה ילדים, חמישה מהם משותפים והבכור מנישואיה הראשונים של הראל. כשמדובר במשפחה דתית - במקרה שלהם, חוזרת בתשובה - מספר הילדים הזה לא כל כך חריג, אבל כשאתם עדיין חלק מעולם הברנז'ה יהיו מי שיתהו איך אפשר להכין סנדוויצ'ים לשישה ואז להגיע לתכנית הבוקר בערוץ 14. בשנת 2018 התראיינה הראל למגזין "לאשה" וטענה: "ילד אחד זה קשה יותר משישה ילדים. שישה ילדים מעסיקים אחד את השני, הם חבורה". קורין גדעון, עוד שלושה היריונות ואת מסודרת.