תביעת המיליונים של אליהו יוסיאן: "זאת רק ההתחלה"

הפאנליסט המוכר תובע את דניאל עמרם בשני מיליון שקלים לאחר שפירסם נגדו תחקיר ביוטיוב במעורבות שכניו: "בעזות מצח מביישת ומגעילה הפרת באופן בוטה את כל כללי הזהירות והבדיקה המעמיקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/24 11:48 כג באדר ב'

תביעת המיליונים של אליהו יוסיאן: "זאת רק ההתחלה"
אליהו יוסיאן, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

הפאנליסט המוכר, אליהו יוסיאן, פרץ לחיינו עם תחילת המלחמה כשהציע תגובות חריפות לטבח האכזרי ומאז הפך למרואיין מבוקש בערוצי התקשורת ולאושיית רשת. אתמול (ב') הודיע יוסיאן על תביעת ענק בשווי של שני מיליון שקלים נגד דניאל עמרם לאחר שפירסם ביוטיוב תחקיר נגד הפאנליסט.

"הסרטון מציג את מרשי כחיית מין"

במכתב שהעלה יוסיאן לחשבון הטוויטר ובו הודיע על התביעה שיגיש נגד עמרם נכתב: "על מנת להימנע מציטוטים נרחבים מתוך הפרסום השקרי והמביש, נאמר כי הסרטון מציג את מרשי כחיית מין שנוהגת לבצע בבתו הקטינה מעשי מין אכזריים ובאופן קבוע - עובדות מוכחשות בתוקף ושקריות לחלוטין".

"נועדו לייחס למרשי מעשי מין שיטתיים באחת מבנותיו הקטינות"

עוד נכתב במכתב: "לא ניתן לך את ההנאה בהפניות, ויש הרבה כאלה רבות ומגוונות, לקטעים נרחבים בסרטון ולראיונות המאולצים שערכת עם שתי המרואיינות בסרטון, אך כולם נועדו לייחס למרשי מעשי מין שיטתיים באחת מבנותיו הקטינות - דבר המוכחש בתוקף".

"זו רק ההתחלה. מילה של יוסיאן היא מילה איראנית"

יוסיאן הוסיף כי מכתבים לפני נקיטת הליכים משפטים בסך של שני מיליון שקלים יצאו נגד כל אחד ממשתתפי התחקיר בנפרד, וזאת בגין הוצאת דיבה,לשון הרע ועוד. לסיום כתב יוסיאן: "זו רק ההתחלה. מילה של יוסיאן, היא מילה איראנית, כולם אבל כולם כולל אלה שעשו ויעשו שיתופים ברשתות החברתיות וכל מי שמשתף פעולה, יחטפו תביעה כספית ותלונה במשטרה, מבטיח לכם שלא אוותר על כבוד משפחתי ועל העוול שנעשה לילדיי ובני משפחתי".