מלכת היופי לשעבר הותקפה בהפגנה: "היינו 10 ישראלים מול 5,000"

נועה כוכבא, מלכת היופי של ישראל לשנת 2021, מצאה את עצמה בהפגנה אלימה בניו יורק נגד ישראל - והותקפה: "מפגינים בשביל שלום ומשתמשים באלימות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/03/24 10:53 כא באדר ב'

מלכת היופי לשעבר הותקפה בהפגנה: "היינו 10 ישראלים מול 5,000"
נועה כוכבא, מלכת היופי 2021, צילום: CC BY-SA 4.0, wikipedia, Eyey2217

נועה כוכבא נבחרה למלכת היופי של ישראל בשנת 2021, והייתה למלכה האחרונה מאז הוחלט על ביטול התחרות בארץ ממניעים פמיניסטיים. אתמול (שבת) היא מצאה את עצמה במרכזה של הפגנה ענקית בניו יורק, נגד ישראל, כשהיא עם מספר חברים. "היינו 10 ישראלים מול 5,000", היא שיתפה סרטונים בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה. "יודעים שזה לא בטוח, חוששים, אבל לא הצלחנו לעצור את עצמנו ולנסות אפילו קצת להראות אותנו".

נועה כוכבא נקלעה להפגנה אלימה בניו יורק: "מפגינים בשביל שלום ומשתמשים באלימות"

כוכבא תיעדה כיצד היא וחבריה שרים "עם ישראל חי", ורגעים לאחר מכן מותקפים באלימות על ידי מפגינים. "רק עמדתי שם", שיתפה מלכת היופי לשעבר, "והשרשרת מגן דוד שלי הציצה מתוך החולצה. ההבדל הוא שאנחנו אנשי היגיון והם אנשי אלימות". בסטורי שצילמה לאחר מכן היא הצמידה קרח לראשה, לרכך את המכות שחטפה. "עם איזה היגיון הם מפגינים בשביל 'שלום' ומשתמשים באלימות?", תהתה.

העוקבים הגיבו בדאגה רבה לכוכבא, והיא מיהרה להבהיר בסטורי נוסף: "חברים, הכל בסדר, קצת מכות לא הרגו אף אחד. אין לי זעזוע מוח, ועם ישראל חי".