עדן הראל על הקשר עם הגרוש: "הוא חלק מהמשפחה שלנו"

מגישת הטלוויזיה ערכה פעילות שאלות ותשובות בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה ונשאלה על הקשר עם הגרוש ואב בנה הבכור, על "אחותה" ירדן הראל והאם ההורים של עודד כבר השלימו עם החזרה בתשובה

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/03/24 10:04 כא באדר ב'

עדן הראל על הקשר עם הגרוש: "הוא חלק מהמשפחה שלנו"
עדן הראל ועודד מנשה, צילום: טל עבודי

עוד לפני שעדן הראל נישאה לעודד מנשה והשניים חזרו בתשובה יחד, היא הייתה נשואה למוזיקאי אייל אייזנשטרוס, יחד איתו הביאה לעולם את בנה הבכור נועם. במסגרת פעילות שאלות ותשובות שערכה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, היא נשאלה האם היא בקשר טוב איתו.

"אנחנו מאוד אוהבים אותו והוא חלק מהמשפחה שלנו"

"מאוד!", השיבה אשת התקשורת, ופרסמה תמונה שלה ושל בעלה הנוכחי יחד עם בן הזוג הקודם. התמונה צולמה בבר המצווה של בנם ישי, שנחגגה ממש לאחרונה. "קשר מצוין. אנחנו מאוד אוהבים אותו והוא חלק מהמשפחה שלנו".

עדן הראל מבהירה: "ירדן הראל היא לא אחותי"

שאלה נוספת שנשלחה באינסטגרם הייתה "איך הקשר שלך עם אחותך ירדן?", כשהשואלת ככל הנראה התכוונה למגישת הטלוויזיה ירדן הראל. "היא לא אחותי", צחקה הראל, שרגילה לשמוע את השאלה הזאת, "יש לי אחות מדהימה שקוראים לה יובל. תרגישי בנוח, הרבה חושבים את זה. מחמאה בשבילי, היא מהממת".

השאלה האחרונה התייחסה להורים של בן הזוג, שבמשך שנים התנגדו לתהליך החזרה בתשובה של השניים. "היום כשאתם כבר הרבה שנים בתשובה, המשפחה של עודד יותר מקבלת בשלווה את השינוי שעשיתם?", נשאלה, והשיבה: "כן, ברוך השם. כשהם רואים את הנכדים המתוקים שלהם, זה ממיס כל לב עקשן".