העיתונאית החרדית דמעה בערוץ 13: "נחתה עלי בשורה קשה בשידור חי"

העיתונאית החרדית שרי רוט שיתפה את הרגע הקשה שחוותה בשידור חי עם פרסום הכרעת בג"ץ לעצור את תקציב הישיבות החרדיות: "זו היתה התוכנית הקשה ביותר שהיתה לי אי פעם. בשורה קשה, בשידור חי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/03/24 22:36 כ באדר ב'

העיתונאית החרדית דמעה בערוץ 13: "נחתה עלי בשורה קשה בשידור חי"
אולפן חדשות 13, צילום: חדשות 13

העיתונאית החרדית, שרי רוט, שיתפה בחשבון הטוויטר כי עברה רגע קשה במיוחד במהלך השתתפותה בפאנל של חדשות 13 על חוק הגיוס. רוט ייצגה את העמדה החרדית בפאנל ולטענתה דמעה בעיצומו של השידור. "זו היתה התוכנית הקשה ביותר שהיתה לי אי פעם. בשורה קשה, בשידור חי, נחתה עלי בעיצומו של 'אזור מלחמה' ב-13" פתחה רוט.

"בני אברכים, שכעת גם גבינה על הפרוסה לא תהיה בביתם"

העיתונאית החרדית הסבירה כי מחזה בני האברכים הרעבים שעלה במחשבתה הוא שטלטל את רוחה: "ילדים קטנים, בני אברכים, שכעת גם גבינה על הפרוסה לא תהיה בביתם, ישיבות, שאם עד היום האוכל שהוגש שם לבחורים היה דל, מהיום הוא יהיה פשוט גרוע".

"באותו רגע חשתי את האמונה הגדולה שמשתלטת עלי"

לדבריה של רוט חלה תפנית בשידור כאשר, "רגע לפני שדמעה סוררת צצה לה הזכרתי לעצמי שאברך ממוצע לא יודע בא' בחודש איך הוא גומר את החודש, שאין לו מושג איך מחתנים את הזאטוטים, שכל חייו חתיכת אמונה אחת גדולה, ובאותו רגע חשתי את האמונה הגדולה שמשתלטת עלי".

"לא בטוחה ששכנעתי, אבל אני אישית מאד השתכנעתי"

רוט כתבה לסיום: "ניסיתי את כל מה שעבר עלי להעביר במילים, לצופים, לא בטוחה ששכנעתי, אבל אני, אישית, מאד השתכנעתי. היתה למדינת ישראל זכות ענק לסייע, ניטלה ממנה הזכות, חבל לי על המדינה, עולם התורה ימשיך להתקיים, תהיו בטוחים".