יעל שלביה: "לא אומרים לי שלום, רק מאחלים לי להתחתן כבר"

ימים ספורים אחרי שעומר אדם חשף את סיפור ההיכרות ביניהם, הדוגמנית המצליחה התייחסה לראיון ושיתפה: "אין בן אדם שלא פוגש אותי ואומר 'יאללה, מתי חתונה? בקרוב בעזרת השם'"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/03/24 12:32 יח באדר ב'

יעל שלביה: "לא אומרים לי שלום, רק מאחלים לי להתחתן כבר"
עומר אדם ויעל שלביה, צילום: אוהד קב

עומר אדם הוא אחד הזמרים המצליחים בישראל כבר יותר מעשור, אך העניק לתקשורת רק ראיונות בודדים בלבד. השבוע הוא התארח בפודקאסט של שלישיית "מה קשור" ודיבר לראשונה על סיפור ההיכרות שלו עם בת זוגו יעל שלביה, והסרטון הופץ ברשתות החברתיות. בסט צילומי קמפיין לרנואר שלביה סיפרה לבר זגה בפנאי פלוס על התחושות שלה בעקבות הראיון של אדם.

יעל שלביה התמוגגה: "אף פעם לא קרה לי שבן הזוג שלי התראיין עליי"

"זה חמוד ורומנטי ברמות", הודתה, "לא תיארתי לעצמי שארגיש ככה כשמדברים עליי, אף פעם לא קרה לי שבן הזוג שלי התראיין עליי, וזה היה הכי חמוד בעולם. הוא ממש ריגש אותי". כשנשאלה מדוע החליט סוף סוף להתראיין, השיבה: "הוא הרגיש שזה הזמן הנכון, במקום הנכון ועם אנשים שהוא מרגיש איתם בנוח. אנשים מאוד חיכו לזה, אפילו אני חיכיתי לשמוע אותו מדבר מנקודת המבט שלו. ראיתי שם דברים שלא היו יוצאים באף ראיון תקשורתי אחר, זו שיחה כל כך אותנטית שאני בעצמי לא שמעתי אותו מדבר ככה".

שלביה התייחסה גם להצעת הנישואים אליה כולם מחכים בכיליון עיניים. "יש הרגשה שאחרים רוצים את זה יותר ממך", טען המראיין, וזו הסכימה: "אתה לא מבין בכלל כמה. אין מקום שאני לא הולכת אליו, אין בן אדם שלא פוגש אותי ואומר 'יאללה, מתי חתונה? בקרוב בעזרת השם'. לא אומרים לי שלום, רק מאחלים לי להתחתן כבר. אבל כנראה שזה בא ממקום טוב".