ינון מגל: "לא הציעו לעידן עמדי להשיא משואה, הוא הבין את זה אחרת"

בוקר אחרי ההחלטה ההירואית של הזמר האהוב לוותר על הכבוד להשיא משואה בטקס יום העצמאות, מגיש תכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 טוען: "גיששו איתו, אבל האמת היא שלא הציעו לו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/03/24 11:34 יח באדר ב'

ינון מגל: "לא הציעו לעידן עמדי להשיא משואה, הוא הבין את זה אחרת"
ינון מגל מול עידן עמדי, צילום: Miriam Alster,Flash90/תומר שלום

הזמר עידן עמדי פרסם אתמול (ד') פוסט ברשתות החברתיות בו שיתף כי נבחר להשיא משואה והחליט לסרב. "אין כבוד גדול מזה, אבל לא אוכל לצערי לקבל את הכבוד הזה השנה", כתב, "כל כך הרבה לוחמים גילינו מאותה שבת שחורה, חלקם היו לוחמים שלי בעבר או במלחמה הנוכחית. השנה אשאר בביתי ואתייחד עם זכרם כמו רבים בעם ישראל. אבל גם אזכור את הנס שנקרא 'מדינת היהודים', לאחרונה אני מבין את הנס הזה לעומקו".

ינון מגל טוען: "גיששו איתו, אבל האמת היא שלא הציעו לו"

הבוקר, בתכנית של ינון מגל וברק סרי ברדיו 103FM, מגיש תכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 הציג טענה אחרת לגמרי. "לא הציעו לעידן עמדי להשיא משואה", טען מגל בביטחון, ואף נימק את האמירה: "גיששו איתו אם הוא יכול, אם הוא במצב להשתתף בטקס באיזה קונסטלציה. הוא הבין את זה כנראה אחרת. לא נעים, אבל האמת היא שלא הציעו לו".

לעומת מגל, רוב התגובות להחלטה של עמדי היו אוהדות במיוחד. אושיית הרשת מאיה ורטהיימר, לדוגמה, פרסמה סטורי שהוקדש במיוחד לזמר האהוב. "אני מאוהבת באיש שלי מעל הראש", הבהירה ורטהיימר, ותייגה את בן זוגה אסף זמיר, "אין לי מה לעשות, אני כל בוקר אומרת לאלוהים תודה, איזה אושר שיש לי גבר כזה". עם זאת, גם היא לא הצליחה להישאר אדישה: "ואז בא עידן עמדי - מה נראה לך? אי אפשר ככה, אי אפשר להסתכל אחר כך על גברים אותו הדבר".