עיתונאי חדשות 12 מתפוצץ בשידור: "פשוט תסתמו את הפה"

ירון אברהם זעם על הסרטון בו נראה ח"כ פינדרוס מפטיר "יאללה יאללה" בעיצומו של ויכוח עם משפחות החטופים: "זה שנבחרי ציבור לא מסוגלים להרכין את הראש בפני משפחות החטופים גם כשהן אומרות דברים קשים, נשגב מבינתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/03/24 19:22 טז באדר ב'

עיתונאי חדשות 12 מתפוצץ בשידור: "פשוט תסתמו את הפה"
ירון אברהם, צילום: Channel 2 spokesman/cc-by sa

דיון שנערך היום (ג') בוועדת הכנסת על פעילות במהלך הפגרה עורר סערה אדירה ברשת. זאת לאחר שהתגלע ויכוח נוקב בין חבר הכנסת פינדרוס לבין חן אביגדורי שמשפחתו שוחררה מהשבי. במהלך הויכוח הפטיר הח"כ "יאללה יאללה" לעברו של אביגדורי, וזה התפוצץ בזעם: "יאללה יאללה תגיד לאמא שלך". עיתונאי חדשות 12, ירון אברהם, לא נשאר אדיש לסרטון, והתפוצץ על חברי הכנסת: "אל תעשו יותר מדי, פשוט תסתמו את הפה".

"זה כל מה שמצופה מכם - לסתום את הפה"

במהלך דיון שנערך בפאנל חדשות 12, התייחס אברהם לסרטון המדובר וזעם: "פשוט תסתמו את הפה. אין משהו אחר. פשוט תסתמו. העובדה הזו שנבחרי ציבור לא מסוגלים להרכין את הראש בפני משפחות של חטופים, גם כשהן אומרות דברים קשים, לא מסוגלים להשפיל מבט ולשתוק, זה דבר שנשגב מבינתי".

הוא הודה כי אמנם לא היה "נעים" לשמוע את הדברים שהטיח אביגדורי בפינדרוס, אך לטענתו חבר הכנסת היה צריך "להרכין ראש". "זה הכל. זה מה שמצופה מכם" טען אברהם, "אל תעשו יותר מדי, תסתמו את הפה".