חיים לוינסון מאיים על איילת שקד: "אם גברתי תחזור על הטענה היא תתבע"

השרה לשעבר נשאלה על פרשת ההקלטות של השופט בדימוס אורנשטיין ויו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר נוה שפרסם לוינסון וענתה: "צריך לומר שפריצה לטלפון זה לא חוקי". לוינסון איים בתביעה

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/03/24 14:30 טז באדר ב'

חיים לוינסון מאיים על איילת שקד: "אם גברתי תחזור על הטענה היא תתבע"
איילת שקד. , צילום: פלאש 90

העיתונאי חיים לוינסון מאיים על איילת שקד כי יתבע אותה אם תחזור על הטענה כי השיג את הקלטות אורנשטיין-נוה בעקבות פריצה למכשיר הנייד. הדברים נאמרו לאחר ששקד התבקשה להתייחס לפרשה במהלך ראיון לבן כספית בכנס "מעריב".

שקד רמזה, לוינסון איים בתביעה

בראיון נשאלה השרה לשעבר על ההקלטות שפרסם לוינסון והשיבה: "ברור שכל מי ששומע את זה חש אי נוחות גדולה" זאת כזכור על רקע היחסים ההדוקים שהיו בין שקד לנוה. בהמשך הוסיפה: "רק צריך לומר שפריצה לטלפון סלולרי ושימוש בשיחות אישיות זה דבר לא חוקי בשום צורה".

חיים לוינסון. חמש תביעות דיבה נגדו

חיים לוינסון. לא מקבל את הרמיזה של שקד. צילום: Moshe Shai/FLASH90

לוינסון כאמור, הגיב לרמיזה ואמר: "אם גבירתי תחזור על הטענה שמקור החומרים שפירסמתי בהארץ הוא בפריצה למכשיר נייד היא תתבע". בפרשה חשף העיתונאי שורת שיחות בין השופט בדימוס איתן אורנשטיין ויו"ר לשכת עורכי הדין אפי נוה, שיחות שעוררו סערה ציבורית והיו גם מי שדרשו חקירה פלילית.

התגובות במערכת הפוליטית

לאחר פרסום התחקיר של לוינסון היו גם במערכת הפוליטית מי שהגיבו. חברת הכנסת נעמה לזימי דרשה פתיחת חקירה פלילית ואילו חבר הכנסת רוטמן כתב: "התחקיר של חיים לוינסון על המינוי של אורנשטיין כנשיא למחוזי מלמד אותנו רק דבר אחד. הוועדה לאיתור נשיאים לבתי המשפט המחוזיים עברה תהליך השחתה ופוליטיזציה מסוכנים, וחייבים להוציא משם את כל הפוליטיקאים".