דני קושמרו: "אנחנו צריכים תלמידי חכמים, אבל לא כולם"

מגיש החדשות הפופולרי התארח בתוכניתם של אברי גלעד וארז טל והתייחס לסוגיית חוק הגיוס: "קיוויתי שמשהו ישתנה". עוד הסביר על הקשיים של הסיקור הממושך של המלחמה וגם: מה השאלה שהכי היה רוצה לשאול את נתניהו

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/03/24 23:07 טו באדר ב'

דני קושמרו: "אנחנו צריכים תלמידי חכמים, אבל לא כולם"
דני קושמרו | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גם לפני המלחמה היה מגיש החדשות דני קושמרו אישיות פופולרית, אך בחצי השנה האחרונה הפך לאחת הדמויות הבולטות בתקשורת הישראלית. היום (ב') התארח קושמרו בתוכניתם של אברי גלעד וארז טל ודיבר בכנות על השחיקה שבסיקור המלחמה וגם התייחס לכמה מהסוגיות הבוערות.

"כמו שלא כל החילונים יכולים להיות רופאים"

על חוק הגיוס שהפך ללב המחולקת הפוליטית בישראל בימים האחרונים אמר קושמרו, בעצמו אב לשני לוחמים כי הוא ציפה מהחברה החרדית ליותר. "איך אתה אוכל את חוק הגיוס?" שאל אותו גלעד וקושמרו השיב כי "קיוויתי שמשהו ישתנה, צריך משהו להשתנות, קצת יותר הצטרפות, שיתוף פעולה. אנחנו צריכים תלמידי ישיבה תלמידי חכמים אבל לא כולם יכולים להיות תלמידי חכמים, כמו שלא כל החילונים יכולים להיות רופאים".

דני קושמרו

דני קושמרו, צריך תלמידי ישיבות. צילום: Yonatan Sindel,Flash90

על האתגרים שבסיקור הממושך של המלחמה אמר: "מנסים למצוא שבבי אופטימיות, זה לא פשוט. ניסיתי לצאת לשבועיים שלושה לערבות רחוקות אבל בסוף אתה מקבל פושים ואני מתקשה להתנתק מהרשתות והטוויטר. אני חלק מזה וזה חלק ממני אני כל הזמן אחרי החדשות. הניסיון שלי זה ללכת למקומות שאין בהם קליטה".

מה היה שואל את נתניהו?

במהלך השידור נשאל קושמרו מה היה שואל את נתניהו לו היה מתראיין אליו והשיב כי הדבר הראשון הוא איך מי שמכנה את עצמו מר ביטחון, מר כלכלה ומר מדיניות חוץ הביא ת ישראל למצב הנוכחי. שאלה שניה הייתה איך הוא חושב שההיסטוריה תזכור אותו.