"תקופה קשה. מנתקת את עצמי רגשית": מאיה ורטהיימר חושפת לאן נעלמה

עוקבותיה של השחקנית שמו לב להיעדרותה המתמשכת מהרשתות החברתיות. ורטהיימר חזרה, הודתה על הדאגה, והסבירה: "בן דוד שלנו נפטר מאותו סרטן שהיה לאבא. זה מחזיר לתקופה קשה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/03/24 08:57 טו באדר ב'

"תקופה קשה. מנתקת את עצמי רגשית": מאיה ורטהיימר חושפת לאן נעלמה
מאיה ורטהיימר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עוקביה של השחקנית מאיה ורטהיימר רגילים לראות אותה מדי יום ביומו מככבת בחיוך ברשתות החברתיות. אלא שבימים האחרונים היא נעלמה כליל, דבר שהדאיג מאוד את העוקבים המסורים. אמש (א') היא חזרה והסבירה כי נעלמה עקב טרגדיה אישית וכואבת: "איבדנו את בן דודנו האהוב".

"הוא נפטר מאותו סרטן שהיה לאבא"

ורטהיימר הודתה לכל מי שדאג ושאל והודתה: "הימים ימים ממש מרגשים וסוערים והרבה מאוד להכיל". היא שיתפה, "איבדנו את בן דודנו האהוב. לא מוצאת את המילים. הוא היה חולה הרבה זמן ונפטר מאותו סרטן שהיה לאבא... זה מחזיר לתקופה קשה" היא אמרה בכאב.

מאיה ורטהיימר סופדת לאביה, ארכיון

מאיה ורטהיימר בלווית אביה, ארכיון , צילום: Flash90

"בגלל שאני בתוך הרבה ימים של עבודה וצילומים אני די מנתקת את עצמי רגשית וזה מאפשר לי לתפקד. אבל כשאני פשוט לא עובדת אז אני מאפשרת לעצב להגיע.. ואני משתבללת בתוך עצמי" הסבירה השחקנית את היעלמותה.

"כשיש כאב צריך לתת לו להיות"

לסיום ביקשה לחזק את העוקבות: "הדבר הכי חשוב שלמדתי בתקופת האבל על אבא, ועוד לומדת. כשיש כאב צריך לתת לו להיות - לא לברוח ממנו. אז תנו לעצמכם לבכות ולאהוב מכל הלב. תנו ללב להשבר ולהבנות מחדש. החיים בסוף קצרים. הם חמקמקים".