חיים לוינסון שיתף את שער העיתון: "רגע של סיפוק"

חשיפת הקלטותיהם של השופט בדימוס איתן אורנשטיין עם יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נווה, כיכבה על שער "מוסף הארץ". העיתונאי חיים לוינסון שחשף את ההקלטות חגג

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/03/24 22:44 יד באדר ב'

חיים לוינסון שיתף את שער העיתון: "רגע של סיפוק"
חיים לוינסון, החשיפה היכתה גלים, צילום: Moshe Shai/FLASH90

בשבוע שעבר חשף העיתונאי חיים לוינסון הקלטות בין השופט בדימוס איתן אורנשטיין יחד עם יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נווה בתקופה בה כיהנו שניהם בתפקיד. החשיפה של לוינסון עלתה בסוף השבוע בשער העיתון "מוסף הארץ" בו כותב לוינסון שחגג וכתב בחשבון ה-X שלו: "רגע של סיפוק".

"אם יש טיפה יושרה ליועמ"שית חייבים לפתוח בחקירה"

החשיפה של לוינסון גררה שיח נרחב ברשתות ועוררה הדים רבים. בין המגיבים גם העיתונאי החרדי ישי כהן שהגיב ללוינסון וכתב: "האזנתי לכל ההקלטות של איתן אורנשטיין שפירסם חיים לוינסון. הגעיל אותי הלעג והזלזול בנכות של שופט עמית. איזה רוע. אבל זה בין בנאדם לחברו. הדיל שרקם מסריח ולכאורה פלילי. אם יש טיפה יושרה ליועמ"שית חייבים לפתוח בחקירה".

התגובות במערכת הפוליטית

לאחר פרסום התחקיר של לוינסון היו גם במערכת הפוליטית מי שהגיבו. חברת הכנסת נעמה לזימי דרשה פתיחת חקירה פלילית ואילו חבר הכנסת רוטמן כתב: "התחקיר של חיים לוינסון על המינוי של אורנשטיין כנשיא למחוזי מלמד אותנו רק דבר אחד. הוועדה לאיתור נשיאים לבתי המשפט המחוזיים עברה תהליך השחתה ופוליטיזציה מסוכנים, וחייבים להוציא משם את כל הפוליטיקאים".