מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

מיה רגב במסר נוקב: "פורים לא שמח לכולם"

החטופה ששבה, פרסמה פוסט כואב על התחושות הקשות שצפות בה לנוכח שמחת פורים: "אין לי כוח לראות שאנשים מתנהגים כאילו 'הכל בסדר' בזמן שיש אנשים שנלחמים יום יום על החיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/03/24 20:08 יד באדר ב'

מיה רגב במסר נוקב: "פורים לא שמח לכולם"
מיה רגב, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

מיה רגב, שנחטפה לעזה ושבה במסגרת עסקת החטופים, העלתה היום סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו סיפרה כי היא מתקשה להשתתף בשמחת הפורים, כשחברה הטוב עומר עדיין חטוף ומוחזק בידי חמאס: "כל הסטורי שלי זה חגיגות ואנשים שמחים ומאושרים וחוגגים את החיים. מצד אחד לכל אחד מגיע לחגוג את החיים ולשמוח אבל מצד שני כעסתי", כתבה.

"כעסתי כי חשבתי על עומר וכמה שהוא היה רוצה להיות פה ולחגוג איתנו. כעסתי כי נמאס לי כל בוקר לקום ולהבין שעומר עדיין לא פה. שאני לא יכולה להתחפש ולהשתכר עם עומר וכל החברים באיזה מסיבה או סתם להתקשר אליו ולשאול אותו אם הוא רוצה לשבת לקפה", שיתפה בתחושות הקשות.

מיה רגב ואחיה איתי לאחר השחרור

מיה רגב ואחיה איתי לאחר השחרור, צילום: ללא

"פורים לא שמח לכולם"

"בא לי שהמדינה תבער עד שהם יהיו פה. כולם", הוסיפה. "אני מרגישה שהמדינה 'התרגלה' לסיטואציה המחורבנת שאנחנו נמצאים בה וזה דפוק ברמות". במשך הסטורי, כתבה רגב: "אין לי כוח להרגשה שהלב שלי עדיין קרוע לא משנה מה אני עושה. אין לי כוח לראות שאנשים מתנהגים כאילו 'הכל בסדר' בזמן שיש אנשים שנלחמים יום יום על החיים ואוחזים בתקווה שלאט לאט נעלמת. פורים לא שמח לכולם והלוואי שמשהו טוב יקרה בקרוב, זאת המשאלה היחידה שלי".