קייט מידלטון שמה קץ לשמועות: אני חולה בסרטן

מצבה הרפואי של המלכה לעתיד הדאיג רבים ברחבי העולם. מידלטון החליטה לשים קץ לשמועות וסיפרה כי חלתה בסרטן: "הצוות הרפואי שלי המליץ לי לעבור כימותרפיה מניעתית, זה היה כמובן הלם גדול"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/03/24 19:07 יג באדר ב'

קייט מידלטון שמה קץ לשמועות: אני חולה בסרטן
קייט מידלטון, צילום: shutterstock

גולשים רבים מכל רחבי העולם היו מודאגים במיוחד בשבועות האחרונים ממצבה של המלכה לעתיד, קייט מידלטון. הנסיכה אושפזה לאחרונה בבית החולים ומהארמון לא נמסרו פרטים על מצבה, דבר שרק החמיר את הסערה ברשת. אמש (ו') חשפה מידלטון כי יש ממה לחשוש: היא חולה בסרטן.

מידלטון: "הגידול סרטני. זה היה הלם גדול"

"בינואר עברתי ניתוח מורכב בלונדון ובאותו הזמן ההערכה הייתה שאינני חולה בסרטן", סיפרה מידלטון בסרטון בחשבון האינסטגרם שלה. "הניתוח אכן היה מוצלח, אבל בדיקות שנערכו אחריו הראו שהגידול היה סרטני. הצוות הרפואי שלי המליץ לי לעבור כימותרפיה מניעתית, ואני עכשיו עוברת את השלבים הראשונים של הטיפול".

"זה היה כמובן הלם גדול. ואני וויליאם עשינו כל מה שאנחנו יכולים כדי לעבור את זה בפרטיות, לטובת ילדינו הצעירים" סיפרה. "כמו שאתם יכולים לדמיין, זה לוקח זמן. לקח לי זמן להחלים מהניתוח המורכב כדי להתחיל בכלל את הטיפול שלי. בעיקר זה לקח לנו זמן להסביר את הכול לג'ורג', שרלוט ולואי - כך שידעו שאני אהיה בסדר".