ההופעה של עדן חסון גרמה לי לרקוד בטירוף וגם להתפרק בבכי

ההופעה של עדן חסון התחילה כמו הופעה רגילה לגמרי, אך מרגע לרגע הסתבר שהזמר המצליח לא שוכח את המציאות לרגע. מהנחמנים המקפצים על הבמה ועד הקליפ עם תמונות החטופים, עדן חסון לקח אותי למסע רגשות משוגע | ביקורת הופעה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 22/03/24 10:13 יב באדר ב'

ההופעה של עדן חסון גרמה לי לרקוד בטירוף וגם להתפרק בבכי
עדן חסון בהופעה, צילום: עמרי סילבר

בחצי השנה האחרונה עם ישראל עבר את כל קשת הרגשות - כאב, תקווה, התרגשות, פחד וגם שמחה. כל אלו התנקזו לתוך ההופעה של עדן חסון בהיכל מנורה אתמול (ה׳). היא התחילה כמו הופעה רגילה, הלהיטים האהובים של הזמר והמילים שהקהל יודע לדקלם בעל פה, אבל מהר מאוד אפשר היה להבין שהזמר המצליח לא שוכח לרגע את המציאות.

בהתחלה היה זה רק שיר שהקדיש לחטופים, כמעט כדרך אגב, "מי יחזיר אותך אליי". מאוחר יותר הקדיש שיר גם לאחד החטופים ששוחררו, יגיל יעקב, שנכח בעצמו באולם. הרגע שגרם לי להתפרק בדמעות היה כשחסון שר ברגישות מופלאה את "באור גדול", השיר המשותף שלו עם אייל גולן, וברקע הוקרנו תמונותיהם של כל החטופים שעדיין בשבי החמאס. זאת הייתה הדרך המושלמת להזכיר שבלעדיהם השמחה לא שלמה.

עדן חסון בהופעה

עדן חסון בהופעה צילום: עמרי סילבר

להיטים שמזמינים לרקוד ושירים שמאפשרים לצרוח

בשאר הזמן חסון הצליח להקפיץ את הקהל כמו שרק הוא יודע. עם אנרגיות בלתי נגמרות, חיוך כובש ושירים מרימים, אלפי ישראלים קיבלו את המקום שלהם סוף סוף להתפרק ולהשתחרר. הלהיטים של חסון נעים בין אלו שמזמינים אתכם לרקוד בטירוף ובין האחרים שמזמינים לצרוח את המילים ולהוציא הכל החוצה.

בתור בחורה דתייה, השיא עבורי היה כשהזמר העלה לבמה אנשי מד"א וכוחות הביטחון אוחזים בדגלי ישראל, ותוך שניות ספורות הצטרפו אליהם עשרות נחמנים מקפצים. חסון, שגדל בבית דתי ומכיר היטב את הפלייליסט של חג הפורים, הרקיד את הקהל לצלילי "מי שנכנס אדר" וגם "אל תירא ישראל" וכמובן "מאמינים בני מאמינים". רגע של תקווה, ובעיקר שמחה גדולה על הבמה.

עדן חסון

עדן חסון צילום: צילום עמרי סילבר

אין מי שלא ימצא את עצמו בהופעה של עדן חסון

חסון לא שכח לבדר את הקהל בין שיר לשיר: בתחרות התחפושות שערך על הבמה העלה אישה שהתחפשה לכלה שלו והעניק לה מנוי להופעותיו, צעיר שחלה בלוקמיה ליווה אותו על הפסנתר לצלילי "שקיעות אדומות", והזוכה של תחרות הקאברים שערך באינסטגרם שרה לצידו על הבמה והביאה ביצוע מרגש. האורח החגיגי, סטטיק, עזר עוד יותר להרים את הערב עם הלהיט המשוגע "רונדלים".

אין מי שלא ימצא את עצמו בתוך ההופעה של עדן חסון. הבלדות הרגועות, השירים הרומנטיים, הלהיטים המקפיצים ושירי הפופ - אפשר לתאר את המופע של חסון כמסע. אם כבר לחגוג בתקופה הזאת, ככה בדיוק זה צריך להיראות.

הכותבת הייתה אורחת בהופעה.