מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

גיא הוכמן חושף את המפגש המרגש עם אחיו של שאולי גרינגליק: "אפשר וצריך לחגוג"

הקומיקאי האהוב גיא הוכמן התייחס לחגיגות פורים שנערכות בצל המלחמה וחשף מפגש מרגש עם אחיו של שאולי גרינגליק ז"ל שנפל בעזה לפני מספר חודשים: "העלתי אותו לבמה בחיוך גדול, לחיי החיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/24 16:54 יא באדר ב'

גיא הוכמן חושף את המפגש המרגש עם אחיו של שאולי גרינגליק: "אפשר וצריך לחגוג"
גיא הוכמן, צילום: פרטי

הקומיקאי האהוב גיא הוכמן, שמרים את המורל של כולנו כבר חודשים רבים, הכריז רק בשבוע שעבר כי הוא מתכוון לשמור שבת בפעם הראשונה בחייו, "בשביל אחדות עם ישראל". כעת, בריאיון שנערך עמו בתוכנית "אברי ושרקי" בערוץ 12, הוא קורא לכולם להצטרף אליו, ומזכיר מפגש מרגש עם אחיו של שאולי גרינגליק ז"ל שנפל בעזה לפני מספר חודשים. "הופעתי בבקעה לא מזמן, ואני רואה בחור נחמד ששותה ועושה צחוקים", אמר. "כששאלתי אותו מי הוא, אמר לי שהוא דניאל, אח של שאולי גרינגליק ז"ל.

גיא הוכמן: "אפשר לחגוג וצריך לחגוג"

הוכמן התייחס לחגיגות פורים שנערכות בצל המלחמה והמצב המורכב במדינה והמשיך לספר על דניאל: "העלתי אותו לבמה בחיוך גדול. לחיי החיים. אפשר לחגוג וצריך לחגוג, ואפשר עדיין לכבד".

שאול ז"ל בתוכנית, הריאיון שלא שודר

שאול ז"ל ב"כוכב הבא", צילום: קשת 12

"במיוחד עכשיו השבת הזאת ספציפית"

הוכמן חזר על הצהרתו מתחילת השבוע לפיה ישמור את השבת הקרובה. "דווקא עכשיו. בשבת הם רצחו אותנו כי אנחנו יהודים. אני מזמין את כולם לשמור את שבת זכור - בשבילנו", אמר. עוד אמר הוכמן, כי אולי הוא אינו דתי, אך הוא יהודי גאה מאוד. "במיוחד עכשיו השבת הזאת ספציפית, זה חוויית זיכרון אזרחית, חוויה חיובית משותפת".