קורין גדעון פרסמה סרטון אזהרה על גניקולוג: התגובות לא איחרו לבוא

כוכב הרשת קורין גדעון התעצבנה על כך שגניקולוג שעומד מולו כתב אישום בגין הטרדות מיניות הפך לכוכב רשת. ופירסמה סרטון בו היא מבקשת מבנות להיזהר ממנו, מיד היא קיבלה מבול של סיפורים מצמררים על אותו רופא

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/24 22:22 י באדר ב'

קורין גדעון פרסמה סרטון אזהרה על גניקולוג: התגובות לא איחרו לבוא
פגיעה מינית אילוסטרציה, צילום: shutterstock

קורין גדעון העלתה סרטון מפתיע לןחשבון האינסטגרם שלה בו היא מזהירה את העוקבים שלה מפני גניקולוג שהורשע בעבריות מין: "התלבטתי הרבה זמן אם לעשות את הסרטון הזה אבל אפילו אם בחורה אחת תינצל מהאיש הזה זה שווה לי" פתחה ואמרה.

"יש גניקולוג, שהפרקליטות החליטה להגיש נגדו כתב אישום על עבירות מין. למה זה רלוונטי אליכם? כי הרופא הזה הוא כוכב רשת, בעבר הוא גם פנה אלי לשיתופי פעולה. הוא פונה לנשים ברשתות החברתיות ומנצל את הפלטפורמה הזאת. אני לא יודעת איך זה קורה אבל הוא פעיל, אף אחד לא עוצר בעדו. החשבון שלו לא חסום. עומדת לו חזקת החפות כל עוד הוא לא הורשע. אבל מטרידה אותי מאוד המחשבה".

גדעון הדגישה כי היא לא אומרת את שמו כדי לא להיות חשופה לתביעה, בהמשך, העלתה סדרת סטורי של תגובות שהיא קיבלה בעקבות הסרטון. בתגובות בנות מספרות על הטרדה שהם חוו מאותו רופא רק בשבוע שעבר או שהוא מנסה להתחיל איתם באפליקציית היכרויות. גדעון מתחה ביקורת על בית החולים שרק פיטר אותו ולא "טיפל בו" לדבריה.