מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

"מסמל חוזק": זה השם שבחרה מיכל לבונוב לבנה, בזמן שבעלה חטוף בעזה

אלכס לבונוב עבד כמנהל הבר במסיבת הנובה, הוא נחטף בבוקר השבעה לאוקטובר ומאז גורלו לא ידוע. אשתו, מיכל שהייתה אז בתחילת ההריון הביאה לעולם שבוע שעבר את בנם השני. זה השם שהיא בחרה לתת לו

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/24 18:35 י באדר ב'

"מסמל חוזק": זה השם שבחרה מיכל לבונוב לבנה, בזמן שבעלה חטוף בעזה
אלכס לבונוב, צילום: מטה המשפחות

לפני שבוע, ביום רביעי, המרכז הרפואי איכילוב עדכן כי מיכל לובנוב, אשתו של החטוף אלכס לובנוב, הביאה לעולם את בנם השני. "מיכל והתינוק בריאים ומוקפים במשפחתם המצומצמת", כתבו בבית החולים.

היום (ד') כתבה מיכל פוסט ובו חשפה את שמו של התינוק: "וַיִּקַרֵא שְׁמוֹ בְּיִשְׂרָאֵל: קַאי לוֹבָּנוֹב. קאי שלי, תודה לך שהגעת לעולם והבאת איתך תקווה. תודה שהראת לי את האור בקצה המנהרה, כשכבר נשברתי.
כשמך כן אתה - נצחון חוזק ומגן".

"אני האמא הכי לביאה שתכירו אי פעם"

עוד כתבה מיכל כי: "מהרגע הראשון, הגנת עליי, שמרת עליי ואתה הניצחון שלי ושל אבא. מהרגע הראשון שנפגשנו הבטחתי לך שאני אעשה הכל כדי להחזיר את אבא הביתה, אני אעשה הכל כדי שהתמונה הזאת תהיה שלמה, אני אעשה הכל כדי להגן עליך ועל אחיך הגדול. אני אהיה הלביאה שלכם. כן, אני האמא הכי לביאה שתכירו אי פעם, ויותר מתמיד והכי חשוב אני אעניק לכם את העולם שמגיע לכם, אני אוהבת אתכם בעצמות. תודה אלוהים על המתנות שלי, על התעצומות נפש והשפיות, תחזיק אותי חזקה, אנחנו יוצאים למסע של החיים".