אביב אלוש ינחה את מה שצפוי להיות מעמד קריאת שמע ישראל הגדול בעולם

הזמר והשחקן אביב אלוש יעמוד בראש מיזם ענק של מטה משפחות החטופים, במסגרתו תתקיים אמירת "שמע ישראל" המונית בכותל בסוף צום תענית אסתר, בנוכחות נשיא המדינה ובשיתוף של כל יהודי העולם

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/24 18:20 י באדר ב'

אביב אלוש ינחה את מה שצפוי להיות מעמד קריאת שמע ישראל הגדול בעולם
צילום: Flash90

מטה משפחות החטופים מפיק אמירת "שמע ישראל" המונית בסיום תענית אסתר: החל מהשעה 16:30 יתקיים אירוע בהנחייתו של השחקן אביב אלוש, בארבעה מוקדים ברחבת הכותל המערבי ובסופו תתקיים קריאת שמע מרכזית בכותל בנוכחות משפחות החטופים. רב הכותל ונשיא המדינה.

שלט להשבת החטופים בכותל

שלט להשבת החטופים בכותל, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

באירוע שישודר בשידור ישיר לכל רחבי העולם צפויים להשתתף מעל 10 מליון איש. האירוע מתקיים בחסות הקרן למורשת הכותל, בשיתוף עיריית ירושלים וגורמים רבים נוספים מהארץ ומהעולם שתמכו במטה המשפחות למען קיומו של אירוע זה. נשיא המדינה: "גם אני מצטרף לכל העם היהודי, בתענית אסתר ובקריאת ‘שמע ישראל׳ להחזרת כל החטופים, לרפואת הפצועים ולשלום חיילינו וגיבורנו ולאחדות עם ישראל בארץ ובעולם כולו".

"זהו רגע של התרוממות רוח, אחדות ואהבה בין כולנו"

אביב אלוש, שנבחר להנחות את האירוע שיתף סרטון מצמרר על עדויות מהשבעה לאוקטובר של אמירת שמע ישראל וכתב: "אני קורא לכל יהודי לקחת 10 שניות מזמנו ולהשתתף בקריאת השמע הגדולה. זהו רגע של התרוממות רוח, אחדות ואהבה בין כולנו. כאשר פנו אלי ממטה החטופים הסכמתי מיד כי בכוחם של תפילה ואחדות לפעול בשמיים. מי ייתן ונכנס לחג הפורים בשמחה גדולה ובשורות טובות".