צופית גרנט נפרדת: "זה עוד מוקדם מדי, אני רוצה לזעוק לאלוהים"

מגישת הטלוויזיה קיבלה בשורה קורעת לב כשנודע לה שמרי פרץ, לה עזרה למצוא את ילדיה שנחטפו, הלכה לעולמה: "הסיפור של מרי הוא סיפור של גורל שלי שמתחבר לגורלה הטרגי והמחריד וקושר בינינו לנצח נצחים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/24 15:03 י באדר ב'

צופית גרנט נפרדת:  "זה עוד מוקדם מדי, אני רוצה לזעוק לאלוהים"
צופית גרנט, צילום: מיכה לובטון

צופית גרנט מובילה את התכנית "אבודים" ברשת 13 כבר במשך שנים, ובמסגרתה היא עוזרת לאנשים למצוא את קרוביהם ולהתאחד עם היקרים להם. היום (ד') קיבלה מגישת הטלוויזיה בשורה עצובה במיוחד: מרי פרץ, שחיפשה את ילדיה שנחטפו ממנה, הלכה לעולמה. "אלוהים, כמה פחדתי מהרגע הזה", כתבה גרנט בחשבון האינסטגרם שלה, "זה עוד מוקדם מדי, אני רוצה לזעוק לאלוהים".

צופית גרנט נפרדת בכאב: "אוהבת אותך אהבת נפש וכבר מתגעגעת"

גרנט ביקשה מאלוהים שייתן עוד זמן לאם שהתאחדה עם ילדיה. "אבל זהו, אמא מרי הלביאה, המדהימה, הטובה, המצחיקה, עצמה את עיניה, והם כולם סביבה מטולטלים מהרעיון שהיא כבר לא תהיה יותר". המגישה המשיכה לכתוב על הקשר האישי שהיה להן: "כששואלים אותי שאלות על אבודים אני תמיד אומרת כלאחר יד 'כולם היו בני'. זה נכון, אבל הסיפור של מרי הוא סיפור של גורל שלי שמתחבר לגורלה הטרגי והמחריד של מרי וקושר בינינו לנצח נצחים".

גרנט נזכרה במפגש הראשון ביניהן: "היא פרצה בבכי ודיברה במרוקאית, לא הייתי זקוקה לתרגום, הבנתי כל מילה אבל לא מהראש כי אם מהלב. והיה רגע אחד בו אחזתי ברכות בלחייה ונדרתי נדר שנמצא את הילדים ונחזיר אותם אליה. והבטחתי לה עוד משהו, לא פחות חשוב, שנחזיר את שמה הטוב והעולם ידע היטב מי היו הרעים האמיתיים בסיפור גזלת הילדים". גרנט נפרדה: "מרי, אני אוהבת אותך אהבת נפש וכבר מתגעגעת. תודה על כל הברכות שברכת אותי, לנצח נצחים אזכור אותך. שלך, שושי".