המחווה של עברי לידר למנהל הבמה שנרצח: "שרתי בחתונה שלך ושרתי בלוויה שלך"

אביב ברעם ז"ל יצא להילחם עם כיתת הכוננות בכפר עזה ונרצח. כעת הזמר שעבד לצידו במשך עשור מנציח אותו בשיר חדש לזכרו: "שרתי בחתונה שלך ושרתי בלוויה שלך, עכשיו אני שר לך שיר אחרון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/24 13:17 י באדר ב'

המחווה של עברי לידר למנהל הבמה שנרצח: "שרתי בחתונה שלך ושרתי בלוויה שלך"
עברי לידר בהופעה, צילום: Yossi Aloni,Flash90

המלחמה פגשה את הזמר עברי לידר מקרוב. אביב ברעם ז"ל, המנהל הטכני שעבד לצידו במשך עשור, נרצח כשנלחם עם כיתת הכוננות בכפר עזה. כעת לידר החליט להנציח את חברו הקרוב בשיר, "אביב". "הפרידה מאביב הביאה איתה כאב חד כזה, כאב שלא משתחררים ממנו", כתב בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו, "כאב שפוגש את כולנו בהמון רגעים - בישיבות הפקה, לפני שעולים לנגן, מאחורי הקלעים, בשתיקות קטנות, בנסיעות ארוכות. בגעגוע לאיש גדול, שכולנו ידענו שכשהוא נמצא על הבמה אנחנו יכולים להיות רגועים".

האזינו: השיר של עברי לידר לזכרו של אביב ברעם ז"ל



לידר המשיך וכתב: "כשהתחלנו לעבוד יחד לפני עשר שנים ניסית לשכנע אותי לשתות ערק. אני כתגובה לימדתי אותך לאט לאט להעריך יין טוב. ראיתי אותך מתפתח, גדל, מקים את המשפחה המקסימה שלך עם חלי והופך לאט לאט לחבר משפחה אמיתי גם שלנו".

את השיר הוא מוציא ימים ספורים לפני יום ההולדת של אביב, וכל חברי ההפקה לקחו חלק במתנה הזאת. "שרתי בחתונה שלך ושרתי בלוויה שלך", סיכם הזמר, "עכשיו אני שר לך שיר אחרון".