מיכל אנסקי מפריכה את השמועות: "יש לנו מספיק מלחמות"

שופטת "מאסטר שף" לשעבר, מיכל אנסקי, שיתפה ברשת החברתית את תחושותיה כלפי הנהלת התוכנית, ברקע עליית העונה החדשה בלעדיה: "היה לי חשוב להביע את אהבתי בלי מתווכים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/24 12:45 י באדר ב'

מיכל אנסקי מפריכה את השמועות: "יש לנו מספיק מלחמות"
מיכל אנסקי, צילום: צילום מסך, חברת החדשות

השופטת לשעבר של "מאסטר שף", מיכל אנסקי, כתבה בחשבון הפייסבוק שלה על עליית העונה החדשה של התוכנית הוותיקה שתהיה הפעם בלעדיה. "קיבלתי הרבה מאד תגובות ביממה האחרונה", כותבת אנסקי, "על העלייה של העונה החדשה של מאסטר שף בלעדיי. אז קודם כל, לא נעלמתי לשום מקום -אני צופה בתוכנית בעיניים טובות ומזכירה לכם שצילמתי עם קשת תוכנית נוספת שתעלה בעתיד הקרוב".

"אבל בכל זאת", מוסיפה, "אני לוקחת את ההזדמנות להביע את הערכה שלי לאנשים בקשת ולכל צוות השופטים האגדי של מאסטר שף. התוכנית הייתה ותישאר בית עבורי, קשת גם כן, וצוות השופטים הם אחד אחד משפחה. אני כל כך שמחה על ההצלחה של העונה ואני אתכם תמיד גם כשאני לא על המסך".

"נרגשת מהתוכנית החדשה של מאסטר שף"

לדברי שופטת התוכנית לשעבר, "אני נרגשת מהתוכנית החדשה שצילמנו יחד ארבעה שופטים חדשים, דור צעיר של טבחים שאין לי ספק שלעולם לא יתיימר להחליף את הפאנל הוותיק, שהפך לחלק מהחיים של כולנו ב 12 שנים האחרונות, אבל אולי יוכל להאיר זרקור על עולם חדש של אוכל, שמתהווה על הצלחות של כולנו".

"חשוב לי להביע את אהבתי בלי מתווכים"

"היה לי חשוב להביע את אהבתי", כתבה אנסקי, "ללא מתווכים, להפריך את השמועות שהיתה פה איזשהי מלחמת חתולות: יש לנו מספיק מלחמות בחוץ לצערי, ואני וכל הצוות של מאסטר שף אנשים של שלום שהמטרה שלנו היא לתמוך ולהקל על הציבור בימים קשים באור שאוכל אמיתי וטוב יודע להעניק".