צדיק: כוכב "האח הגדול" התחתן והשאיר מסר מצמרר על הטלית

אליאב טעטי ובר כהן, שהכירו בבית "האח הגדול" והתאהבו לעיני המצלמות, נישאו במתחם האירועים גבריאל בנס ציונה. גם במהלך הערב המרגש הם לא שכחו את החטופים שנמצאים בעזה

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/03/24 12:09 ט באדר ב'

צדיק: כוכב "האח הגדול" התחתן והשאיר מסר מצמרר על הטלית
בר כהן ובן הזוג אליאב טעטי, צילום: מעיין רחמן

אליאב טעטי ובר כהן הכירו מול המצלמות בתכנית "האח הגדול" המשודרת ברשת 13. בבית הסגור והמבודד הם התאהבו, ולפני כחצי שנה הוא שלף טבעת והציע לה להתחתן. אתמול (ב') נישאו השניים במתחם האירועים גבריאל בנס ציונה, ומי שחיתן אותם היה הרב דוד לאו, הרב הראשי לישראל. גם בתוך השמחה הגדולה הזוג לא שכח את המציאות הכואבת.

אליאב טעטי צועד לחופה

אליאב טעטי צועד לחופה צילום: אור גפן

"ממשיכים להתפלל": שמות כל החטופים על הטלית

החתן טעטי, שגדל בבית דתי ומשתדל להמשיך לשמור על המסורת, עטף עצמו בטלית כשעמד על החופה. על הטלית נרקמו בקטן שמות כל החטופים שעדיין בשבי, מתוך מטרה להתפלל לשובם ביום הקדוש הזה. הכלה שיתפה תמונה של הטלית בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, וכתבה: "ממשיכים להתפלל, מבטיחים".

את טבעת האירוסין איתה הציע לכהן להינשא לו, החביא טעטי בתוך תיק התפילין שלו. בראיון ל"ערב טוב עם גיא פינס" סיפר: "הקראתי לה איזה משהו והתחלתי לדמוע ואז היא עדיין לא ידעה כלום, היא חשבה שאני מברך אותה ליום הולדת. כל היום הטבעת הייתה איתי היא לא שמה לב אפילו. כמה חודשים כבר שזה היה מוחבא בתפילין שלי, בזה היא לא נוגעת, היא נוגעת בכל הבית היא אפילו חיפשה במזוודות אם איפה שהוא זה מגיע. כלום, זה היה בתפילין".