העוקב עקץ - תמר איש שלום הגיבה: "משנה מסכת סנהדרין"

מגישת החדשות הגיבה לדבריה של חברת הכנסת גלית דיסטל על החברה הערבית בשיר מחאה, אחד הגולשים עקץ וכתב: "נראה אותך מצטטת מחז"ל. איש שלום הגיבה לו עם המשנה המוכרת

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/03/24 23:19 ח באדר ב'

העוקב עקץ - תמר איש שלום הגיבה: "משנה מסכת סנהדרין"
תמר איש שלום, ציטטה את המשנה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

העיתונאית ומגישת החדשות תמר איש שלום הגיבה היום (ב') בעמוד ה-X שלה לאמירתה של חברת הכנסת גלית דיסטל על האלימות בחברה הערבית: "זו בעיה שלי? תפסיקו לרצוח אחד את השני, פשוט תפסיקו". איש שלום ציטטה במחאה על דבריה של אטבריאן שיר של המשורר הבריטי ג׳והן דון והוסיפה: "אמירה איומה, ערלת לב, ונטולת תבונה".

איש שלום הגיבה לגולש במשנה ממסכת סנהדרין

אחד מהמגיבים של איש שלום ביקש לעקוץ אותה וכתב: "נראה אותך מצטטת מחז"ל". בתגובה, שיתפה העיתונאית משנה ממסכת סנהדרין וכתבה: "'לפיכך נברא אדם יחידי בעולם, ללמד שכל המאבד נפש אחת, מעלים עליו כאילו איבד עולם מלא; וכל המקיים נפש אחת, מעלים עליו כאילו קיים עולם מלא".

ח"כ גלית דיסטל

ח"כ גלית דיסטל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"שלא יתפלאו אחר כך שערבים ישראלים רוצחים אחד את השני"

מאוחר יותר כתבה דיסטל על הסערה שעוררו דבריה כך: "לפני שאני מסירה את הכפפות אני אנסח את הטרוויאלי: החברה הערבית בישראל מורכבת מאזרחים שווי זכויות וחובת המדינה לשמור על בטחונם". ואז הוסיפה: "והנה הכפפות הוסרו: זה לא יעזור. אלף איתמר בן גביר ומליון שוטרים לא יעזרו כאן. כשנציגי החברה הערבית בפוליטיקה, באקדמיה ובתקשורת מצדיקים או מעודדים אלימות נגד יהודים בגלל הכיבוש או הנכבה או הקולניאליזם שלא יתפלאו אחר כך שערבים ישראלים רוצחים אחד את השני".