"היא נראית נהדר": הסרטון החדש של קייט מידלטון יפריך את גל השמועות?

לאחר סערת התמונה הערוכה, בארמון המלוכה המשיכו במיסתורין סביב מצבה של הנסיכה והשמועות ברחבי העולם רק התגברו. עיתון ה"סאן" הבריטי פרסם סרטון חדש בו נראית הנסיכה במצב תקין: "נראתה רגועה ושמחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/03/24 22:54 ח באדר ב'

"היא נראית נהדר": הסרטון החדש של קייט מידלטון יפריך את גל השמועות?
קייט מידלטון, עופפת מיסתורין, צילום: Frederic Legrand - COMEO,Shutterstock

בשבועות האחרונים עוקבת הממלכה הבריטית בדאגה על מצבה של הנסיכה מוויילס, קייט מידלטון. מאחר וארמון המלוכה עצמו לא מספק תמונות או מידע על מצבה, עובדת הניתוח שעברה הפכה מהר מאוד לגל שמועות מרחיק לכת וברקע סערת התמונה המרוטשת שהעלה בית המלוכה שלא תרם לאמינות הדיווחים.

היום (ב') מפרסם הצהובון הבריטי "הסאן" סרטון חדש של הנסיכה כשהיא מטיילת עם בעלה, יורש העצר בקניות. על פי הסרטון, קייט נראית במצב רפואי תקני ואף סוחבת איתה את הקניות. יחד עם הסרטון נכתב: "הנסיכה מוויילס חייכה ונראתה רגועה ושמחה במסע קניות עם הבעל המסור וויליאם. קייט התלבשה בקפוצ'ון וסחבה את הקניות שלה, היא נראית נהדר".

סערת התמונה הערוכה

לאחרונה פרסמה מידלטון תמונה ראשונה עם הילדים והודתה לכל הדואגים והמתעניינים. אלא שתוך שעות ספורות החלו לצוץ שמועות כי התמונה מזויפת וערוכה בפוטושופ, והוכחות רצו ברשתות החברתיות. הנסיכה החליטה לשים סוף לסערה ופרסמה הבהרה רשמית בנושא.

"כמו צלמים חובבים רבים, אני מתנסה מדי פעם בעריכה", הודתה הדוכסית, והתנצלה בפני כל מה שהתמונה הדאיגה אותו: "רציתי להביע את התנצלותי על כל הבלבול שהתצלום המשפחתי ששיתפנו אתמול גרם. אני מקווה שלכל החוגגים היה יום האם שמח מאוד".

התמונה הראשונה של קייט מידלטון אחרי הניתוח