הקרב נמשך: הצעד של עמית סגל נגד אליהו יוסיאן

אחרי קרב ציוצים בין הפרשן הפוליטי הסרוג של ערוץ 12 לחוקר החברה האיראנית, עמית סגל בחר לחסום את אליהו יוסיאן - שהגיב: "למה תגובה ציונית-יהודית הולמת גורמת להם לברוח, לחסום, לצנזר?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/03/24 07:46 ח באדר ב'

הקרב נמשך: הצעד של עמית סגל נגד אליהו יוסיאן
עמית סגל נגד אליהו יוסיאן, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

קרב הטוויטר בין עמית סגל לאליהו יוסיאן: אמש (א') הפנה חוקר החברה האיראנית שאלה לאחמד טיבי: " האם יש לך פתרון לבני תועבה בתוך עמי? שלום עכשיו, שוברים שתיקה, מר"צ, וכדומה שברוב המובהק הם חילוניים-ליברליים? האם תוכל לתת לי עצה טובה, כשאלוהים יתן לי כוח, איך לטפל בהם?". הפרשן הפוליטי הגיב בציניות, ולאחר שיוסיאן ענה לו - בחר סגל לחסום אותו.

עמית סגל כתב לו כך: "אם היינו רוצים פונדמנטליזם אירני אלים, היינו הולכים למקור" וכאמור חסם אותו, ולאחר מכן יוסיאן שיתף בחסימה וכתב: "למה תגובה ציונית-יהודית הולמת גורמת להם לברוח, לחסום, לצנזר?".

אליהו יוסיאן: "אולי עמית סגל מכר את נשמתו לערוץ 12?"

בתגובה לפוסט של סגל, יוסיאן ענה: "זה הרגע שלעמית סגל אין חוש הומור ופספס את הפוסט הציני שלי. לכן, לצערי אני נאלץ להגיב לו ברצינות. מה דעתכם? עמית סגל מכר את נשמתו לערוץ 12?". לדבריו של אליהו יוסיאן, "הזרם הרעיוני שאני מתנגד אליו בתוקף (חילוני-ליברלי) פוסל את עם ישראל. הרי מגדירים את זרם הכיפה הסרוגה נאצי, משיחיסט, גזען. יאיר גולן הגדיר את עמית בפומבי שונא ערבים, וזה אותו זרם שמגדיר את זרם הכיפה השחורה פרימיטיבי וראינו בהפגנות האחרונות תופעות אנטישמיות מכוערות נגד החרדים. הזרם הזה פוסל כל יהודי ויהודי שלא חושב כמוהו".

"האבסורד הוא שעמית סגל בכבודו ובעצמו ראיין את חבר הכנסת אחמד טיבי, אותו איש שתומך בשהידים. אולי עמית סגל מכר את נשמתו לערוץ 12 בגלל תלושי המשכורת שמקבל מהם?! מה דעתכם?", סיים.