"מאז ה-7.10 נפל לי האסימון": הרכישה המפתיעה של יובל המבולבל

כוכב הילדים יובל המבולבל רכש עמדת תפילין והניח אותה מחוץ למסעדה בתל אביב. "מאז השביעי באוקטובר נפל לי האסימון מה הסיפור שלי כאן - אני בוחר להתחזק באהבת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/24 16:38 ז באדר ב'

"מאז ה-7.10 נפל לי האסימון": הרכישה המפתיעה של יובל המבולבל
יובל המבולבל, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

כוכב הילדים יובל שם טוב, מי שידוע בכינויו "יובל המבולבל", רכש עמדה להנחת תפילין והציב אותה מחוץ למסעדה בתל אביב. "זכות גדולה נפלה בחלקי לרכוש עמדת הנחת תפילין", כותב שם טוב, "לכל מי שמעוניין להתחבר קצת ליהודי שבו. מאז השבעה באוקטובר נפל לי האסימון בצורה הכי ברורה מה הסיפור שלי כאן".

יובל המבולבל: "בוחר להתחזק ביהדות שלי"

"רוצים להשמיד אותי בגלל שאני יהודי וישראלי", המשיך כוכב הילדים וכתב "מכאן יש לי 2 אופציות - או להתכחש למי שאני או להתחזק במי שאני. אז אני בוחר להתחזק ביהדות שלי, באהבת ישראל שלי ובעזרת העמדה הזאת אני זוכה גם לחזק אתכם - אחים יקרים שלי. אם אתם באזור, מוזמנים להניח תפילין ולהתחבר לבורא, כמובן לא בכפייה אלא רק מתוך רצון ובאהבה".

יובל שם טוב עם העמדה שרכש

יובל שם טוב עם העמדה שרכש צילום: פרטי

"עיצבן אותי איך מתייחסים לעמדות התפילין"

כזכור, לפני כחצי שנה, השתתף כוכב הילדים בספיישל סוכות של התכנית "כמעט שבת שלום" בקשת 12, שם דיבר על ההתקרבות לדת. "זה תמיד היה שם", הודה, "אצל כל אחד זה נמצא". שם טוב שיתף על התחושות שגרמו לו להתחיל במצווה היום-יומית, "עצבן אותי איך מתייחסים לאנשים עם העמדות של התפילין, הופכים את הדת למשהו רע, אז החלטתי להניח תפילין כל בוקר". כוכב הילדים עושה זאת כבר שנה: "משהו נפלא קורה", תיאר, "אני לא יכול להסביר. אני מרגיש שייך למשהו שכולנו שייכים אליו אלפי שנים".