אחרי שנים שכיכבה בערוץ - קורין גדעון תוקפת את קשת 12

אושיית הרשת המצליחה הגישה בעבר חמש תכניות שונות בקשת 12 וכיכבה לצד אמה ורדה בריאליטי "המטבח המנצח", אך כעת היא תוקפת את הערוץ בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה: "הערוץ הכי מפלג"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/24 11:12 ז באדר ב'

אחרי שנים שכיכבה בערוץ - קורין גדעון תוקפת את קשת 12
קורין גדעון בערוץ 12, צילום: Flash90,Flash90

לקורין גדעון יש היסטוריה ארוכה עם ערוץ 12. היא התחילה בהנחיית "האח הגדול" לצידו של ארז טל, המשיכה עם התכניות "אנשים", "דייט ראשון", "בייק אוף ישראל" ו"2025", ובשנת 2021 כיכבה כתמודדת בתכנית "המטבח המנצח VIP" יחד עם אמה ורדה. כל אלו לא מנעו מגדעון, כיום אושיית רשת מצליחה, לתקוף באופן ישיר את הערוץ.

קורין גדעון: "לגבי הערוץ הכי מפלג כבר אין מחלוקת"

בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה צילמה גדעון את אולפן חדשות 12, וכתבה: "ראיתי שחדשות 12 עשו סקר על הפוליטיקאים הכי מפלגים", סיפרה, "וואלה, לגבי הערוץ הכי מפלג כבר אין מחלוקת".

קורין גדעון

קורין גדעון צילום: צילום מסך אינסטגרם

הטענה של גדעון מגיעה זמן קצר אחרי כתבה אחרת של הערוץ שעסקה באי גיוס חרדים, שגם עליה הגיבה באינסטגרם. "חילי אומר שזאת כתבה מפלגת", ציטטה אז את בעלה, "אבל תכלס יש אנשים שחושבים ככה, עובדה שעדיין אין הסכמה על חוק הגיוס". גדעון המשיכה וטענה: "גיוס יעשה רק טוב לחרדים, אין שם כפייה של חילוניות ודתיות. הצבא מכבד דת ופתוח לכל המגזרים ומי שמתגייס דתי הוא יישאר דתי ומי שהיו לו ספקות לפני, הוא לא יישאר דתי, כמו החילונים שמפחדים שהילדים שלהם יניחו תפילין מחוץ לבית הספר שלהם".