אלופה: מלכת היופי התגייסה למילואים - חנוך דאום שיתף את התמונה

בין המתגייסים הרבים למילואים במהלך המלחמה נמצאת גם מלכת היופי של ישראל לשנת 2021. איש התקשורת שיתף את תמונתה במילואים וכתב: "עושה מילואים כמו גדולה". כוכבא עצמה כתבה ביום הולדתה האחרון: "המתנה - לקחת חלק במלחמה שתיזכר בהיסטוריה של העם שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/24 08:33 ז באדר ב'

אלופה: מלכת היופי התגייסה למילואים - חנוך דאום שיתף את התמונה
נועה כוכבה, התגייסה למילואים, צילום: CC BY-SA 4.0, wikipedia, Eyey2217

עם פרוץ המלחמה התגייסו מאות אלפי ישראלים למילואים וישנם גם מי שנמצאים במילואים עד עתה. בין החיילים שגוייסו למילואים נמצאים כמובן לוחמים רבים אך גם אנשי המעטפת שעוזרים למאמץ המלחמתי, אחת מהם היא מלכת היופי האחרונה של ישראל, נועה כוכבא שזכתה בתחרות ב-2021.

מי שפירגן לכוכבא הוא איש התקשורת חנוך דאום שמפרוץ המלחמה מפיץ ומשתף את תמונותיהם של מאות אנשי מילואים ודואג לפרגן להם ובמיוחד לאלה העצמאיים שהותירו מאחור עסק פעיל והתגייסו. דאום כותב על כוכבא: "קבלו את מלכת היופי נועה כוכבא, שעושה מילואים כמו גדולה".

"המתנה - לקחת חלק במלחמה שתיזכר בהיסטוריה של העם שלנו"

מלכת היופי עצמה העלתה לפני מספר שבועות תמונות משירות המילואים וכתבה: "לישון בשטח, לא להתקלח, לקפוא מקור עד שכבר לא מרגישים את הרגליים, לטפל בשטח ולעשות דברים שרק לימדתי חיילים בתיאוריה. לא על בובות ולא בכיתת תרגול, על אנשים אמיתיים שהקריבו את החיים שלהם בשבילנו".

עוד כתבה: "פתאום קיבלתי פרופורציה כמה החיים שבריריים. המחר לא צפוי - ואם הפצמ"ר יפגע בנו בזמן טיפול אז הוא יפגע, מה לעשות?, תחבקו כאילו מחר לא יגיע, שהלב שלכם יתמלא באהבה ענקית ותחייכו כל יום. קיבלתי ליום הולדת הזו מתנה וזכות גדולה. המתנה - לקחת חלק במלחמה שתיזכר בהיסטוריה של העם שלנו. וזכות גדולה - להציל חיים".