רוני קובן פונה ל"ארץ נהדרת": בבקשה אל תעשו את זה שוב

מנחה הטלוויזיה הופתע לראות על המסך של קשת 12 את החיקוי שלו, והגיב על כך בתכנית הבוקר שלו ברדיו כאן רשת ב'. החקיין אוראל צברי עלה לשידור ורוני קובן הבהיר את עמדתו: "פעם אחת מספיק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/24 11:31 ד באדר ב'

רוני קובן פונה ל"ארץ נהדרת": בבקשה אל תעשו את זה שוב
החיקוי של רוני קובן בארץ נהדרת, צילום: קשת 12

רוני קובן הופתע לקבל אתמול (ד') מבול של הודעות שבישרו לו שהוא קיבל חיקוי בתכנית הסאטירה של קשת 12. בתכנית הבוקר שלו עם עמרי אסנהיים בכאן רשת ב' הוא נזכר בחיקוי הקודם ב"ארץ נהדרת", שם חיקה אותו הקומיקאי טל פרידמן. "העלבון היה כל כך גדול לא בגלל החיקוי, אלא בגלל שחודש וחצי אני ערכתי כתבה לעובדה חדר ליד ארץ נהדרת", נסער המגיש, "הם ישבו וכתבו את החיקוי שלי בזמן שאני עובר לידם ומציע קפה".

רוני קובן על החיקוי ב"ארץ נהדרת": יש משהו מוזר בסיטואציה, קצת מנוכר

על החיקוי של אוראל צברי הוא אמר: "זה מחולק לשתיים - ברמה האישית יש משהו מוזר בסיטואציה, קצת מנוכר, לוקחים את כל האובייס. ברמה של התכנית, של פגישה, זה שלקחו לוח ואת כל השטיקים זה היה מרגש". אסנהיים הפתיע את קובן כשהעלה לקו את צברי והפגיש בין החיקוי למקור. "לא מאמין שעשיתם לי את זה", הופתע מנחה הטלוויזיה, ופנה לקומיקאי: "איזה מניאק אתה. סליחה, זה התגובה הראשונית".

צברי שיתף כי החלק המשמעותי בחיקוי היה הקול, אבל גם האיפור לדמות. "אני אעלה סרטון של איך איפרו אותי", הבטיח, ושדרן הרדיו מיהר לומר: "לא, לא, אתה לא חייב". המגיש שיתף כי היה קשה לו לצפות, אך קיבל תגובות רבות טובות. "יש לי בקשה קטנה", פנה לקומיקאי, "פעם אחת מספיק". ולבסוף הוסיף: "אם אתם עושים את זה שוב - בבקשה אל תעשו - תפרגן לי גם שאלה אינטלגנטית. או דבר איתי לפני, שאל אותי מה הייתי שואל את סינוואר".