עמית סגל נגד נאום התוכחה: ההתבטאות של גולדפוס כשלה במבחן התוצאה

סערת דבריו של מפקד אוגדה 98 ממשיכים לעורר הדים. הפרשן הפוליטי שיתף תמונה מעזה וכותב כי "כדאי שהצבא יתמקד בלחימה, ואת הפוליטיקה, יחסי חרדים חילונים, קביעה מה קיצוני ומה לא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/24 10:50 ד באדר ב'

עמית סגל נגד נאום התוכחה: ההתבטאות של גולדפוס כשלה במבחן התוצאה
עמית סגל, בקרוב בג"צ יכריע, צילום: Hadas Parush/Flash90

רבים בעולם התקשורת הגיבו לנאומו אתמול (ד') של מפקד אוגדה 98, תא"ל דן גולדפוס שפנה בדבריו למנהיגי המדינה. הבוקר כותב סגל בעמוד הטוויטר שלו כי "אם ההתבטאות של גולדפוס נועדה לחזק את האחדות היא נכשלה במבחן התוצאה".

סגל שיתף תמונה שצולמה בעזה בה נכתב על אחד הקירות: "גולדפוס היקר, אני קיצון? שואל בשביל חבר שנפל". יחד עם זה הוסיף סגל ביקורת על המהלך של גולדפוס וכתב: "כתמיד, כדאי שהצבא יתמקד בלחימה, ואת הפוליטיקה, יחסי חרדים חילונים, קביעה מה קיצוני ומה לא ושאר ירקות ישאיר לאחרים".

מפקד אוגדה 98, תא"ל דן גולדפוס

מפקד אוגדה 98, תא"ל דן גולדפוס, צילום: דובר צה"ל, צילום מסך

הביקורת של סגל על גולדפוס: "זה נכון גם ליאיר גולן ואביב כוכבי"

הוא מוסיף: "זה היה נכון ליאיר גולן, נכון לאביב כוכבי שבחוצפתו אמר לראש הממשלה בנט ש'אם אתה רוצה חיסול תצטרך לשכנע אותי שזה שווה את המלחמה' ונכון לכל קצין שקצת התבלבל לגבי תפקידו". אתמול, מיד לאחר דבריו של גולדפוס הוא כתב: "במחילה מכבודו ואני יודע שהוא מפקד מוערך - זה ממש לא תפקידו לנזוף בפוליטיקאים".

כזכור, לאחר דבריו הנוקבים הגיבו בדובר צה"ל ואמרו כי הוא יזומן לבירור. "הדברים שנאמרו על ידי הקצין בסוף הצהרתו לא אושרו עם מפקדיו. הקצין יזומן לבירור" נכתב בהודעת צה"ל.