אביתר בנאי: "הדברים שהרב אמר ממלאים את ליבי כאב ותקווה"

הזמר שחזר בתשובה שיתף בחשבון האינסטגרם שלו סרטון של הרב תמיר גרנות, שהגיב על דבריו של הרב יצחק יוסף, והחמיא: "אחד הרבנים הישרים והעמוקים שיש לנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/24 10:41 ד באדר ב'

אביתר בנאי: "הדברים שהרב אמר ממלאים את ליבי כאב ותקווה"
אביתר בנאי, צילום: אריאל עפרון

במוצאי השבת האחרון איים הרב יצחק יוסף בעזיבת הארץ במידה ויגוייסו בני הישיבות החרדים, וזכה לגל ביקורת עצום. כמה ימים לאחר מכן הרב תמיר גרנות, ראש ישיבת אורות שאול בתל אביב ואביו של סרן אמתי גרנות הי"ד, שנפל במלחמה, ענה לו. הזמר אביתר בנאי, שחזר בתשובה, שיתף את הסרטון של הרב בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "הרב תמיר גרנות הוא בעיני אחד הרבנים הישרים והעמוקים שיש לנו. הייתה לי הזכות לנגן בלווית בנו רס"ן אמיתי גרנות. הדברים שאמר כאן ממלאים את ליבי כאב, תקווה וזעקה לאחווה. ואני מבקש לשתף אתכם בהם".

אביתר בנאי: "הרב תמיר גרנות הוא בעיני אחד הרבנים הישרים והעמוקים"

הרב גרנות: "אתה הראשון לציון, יש לך אחריות על עם ישראל"

בסרטון הרב דיבר בכאב על נפילת בנו: "אני שואל אותך כבוד הרב, בשם הדמעות של אמו של אמתי, אשתי אביבית: אמתי טעה? לשווא הוא שוכב עכשיו מתחת לרגבי האדמה בהר הרצל? האם הוא וכל חבריו ששוכבים שם יחד עימו, ובעוד בתי עלמין ברחבי הארץ, היו צריכים להישאר בישיבה? כבוד הרב, אתה צריך לבקש מחילה מהדמעות של אשתי ולבקש מחילה מאמיתי, בחור ישיבה ולוחם, ומכל הצדיקים והקדושים לומדי התורה שבחרו להילחם, וגם מאלה שאינם לומדי תורה שמסרו נפשם".

הרב גרנות תהה: "כבוד הרב, אנחנו ברוסיה? הצבא הוא צבא הצאר? החיילים הם קנטוניסטים? אתה הראשון לציון, כבוד הרב, לא הראשון לברוקלין או הראשון לבגדד. יש לך אחריות על עם ישראל".