מלכת היופי שחזרה בתשובה: "לא רציתי שזה יתפרסם"

לאחר שנפרדה מבן זוגה, מלכת היופי לשעבר מור ממן שיתפה כי "לא רציתי שזה יתפרסם, אנשים פנו לבן זוגי לשעבר ואמרו לו שלא אהבתי אותו באמת, הפריע לאנשים לשמוע מה שלא רוצים לשמוע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/03/24 14:36 ג באדר ב'

מלכת היופי שחזרה בתשובה: "לא רציתי שזה יתפרסם"
מור ממן, צילום: נועה מנשרוב

לאחר שנפרדה מבן זוגה שהכירה בשידוך, מלכת היופי לשעבר מור ממן, שיתפה בפודקאסט כי מאז שביטלו את האירוסין, אנשים אמרו לבן זוגה ש"היא לא באמת אהבה אותך באמת". בסופו של דבר" סיפרה ממן, "הפריע לאנשים שלא שמעו מה שרוצים לשמוע. עכשיו הם במקום שהם פותחים את העיניים". ממן שיתפה כי אותם האנשים לא פירשו נכון פרק אחר בפודקאסט שבו דיברה על פרק ב' בזוגיות. "לא רציתי שהסיפור יתפרסם", שיתפה

"לא רציתי שזה יתפרסם"

"לא רציתי שזה יתפרסם" צילום: shisu_ka,Shutterstock

ממן ביטלה את האירוסין עם בן זוגה

כזכור, מור ממן, מלכת היופי של ישראל לשנת 2014, התארסה לבן זוגה שלום רהב משולם, אותו הכירה בשידוך, אך ביטלה את האירוסין בתחילת החודש ונפרדה מבן הזוג, כך פורסם לראשונה בגיא פינס, ובפוסט שהעלתה לאינסטגרם כתבה: "יותר מדי אנו מסתתרים מאחורי תדמיות שפוטרות אותנו מלבחון מי אנחנו באמת".

כמו כן, בתחילת החודש פרסמה בסטורי שלה שאלה מצד אחת הגולשות: "אני עוד חודש מתחתנת", כתבה אחת העוקבות, "בעלי מציב תנאי של קדושה וטהרה, כמובן לא בכפייה, אך מה אני עושה?" מלכת היופי ענתה לה כי "צריך לשמוח מכך שבן זוגה רוצה להכניס קדושה לבית".