סבב המינויים ממשיך: זה הכתב הסרוג שמצטרף לערוץ 14

אחיקם הימלפרב בן ה-28 מצטרף לדסק לענייני ערבים המתרחב של הערוץ. הימלפרב שימש ככתב בעבר ובעל תואר בערבית ובמזרח תיכון. הוא שיתף: "שמח לבשר בימים הקרובים אתחיל לשמש ככתב דסק ב-14"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/24 17:29 ב באדר ב'

סבב המינויים ממשיך: זה הכתב הסרוג שמצטרף לערוץ 14
אולפן חדשות 14, צילום: סטודיו תומאס תומר שלום

ערוץ 14 מרחיב שורות: לאחר שהבוקר מונה סמנכ"ל מחקר חדש לערוץ, היום (ג') הודיע ערוץ עכשיו 14 כי הכתב הסרוג, אחיקם הימלפרב בן ה-28, יצטרף לדסק הערבים של הערוץ ככתב. הימלפרב עידכן בעצמו על המינוי: "שמח לבשר כי בימים הקרובים אתחיל לשמש ככתב דסק".

אחיקם הימלפרב

אחיקם הימלפרב, צילום: ערוץ 14

עבד ככתב ובוגר תואר בערבית ובמזרח תיכון

אחיקם, בן 28, עבד בעברו כמתורגמן בבית המשפט הצבאי במחנה עופר, ככתב בעיתון שביעי ובשבע וכתב בעיתון מקור ראשון. בנוסף עבד כמתורגמן וכמאתר במכון המחקר "מבט לתקשורת פלסטינית"(PMW). הוא בוגר תואר ראשון בערבית ובמזרח התיכון מאוניברסיטת בר אילן.

אמש אף עודכן כי ערוץ עכשיו 14 מינה את סלבה מיילר לתפקיד סמנכ"ל המחקר החדש של הערוץ. מיילר, בן 42, בעל ניסיון של למעלה מ-12 שנים בתחום המחקר הטלוויזיוני כשבעברו עבד גם ברשת גם בתקופת ערוץ 2 ובהמשך בערוץ 13. עם מינויו אמר מיילר: "אני רואה בתפקידי החדש בעכשיו 14 אתגר והזדמנות נדירה למנף את הערוץ קדימה ולהתבסס כאחד משני הערוצים המובילים בשוק התקשורת הישראלית".