"אני אמא לשני בנים, חוזרת בתשובה, אוהבת מסיבות, חולה על השבת"

שבועות ספורים לפני השקת האלבום החדש שלה, הזמרת נרקיס פרסמה פוסט חשוף בחשבון האינסטגרם שלה על המורכבות שמלווה אותה בחייה: אישה דתייה שרוצה את הכל מהכל

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/24 12:24 ב באדר ב'

"אני אמא לשני בנים, חוזרת בתשובה, אוהבת מסיבות, חולה על השבת"
נרקיס , צילום: תום עמוס

הזמרת נרקיס פרסמה פוסט חשוף בחשבון האינסטגרם שלה לכבוד האלבום החדש שהיא משיקה בקרוב. "בכל יום שישי בערב אני הולכת לאמא לארוחת שישי", סיפרה, "ודווקא בהליכה הזו, של בסך הכל כמה מטרים, קר לי מהעייפות של כל השבוע, ומזה שאני צועדת את השביל הזה כבר הרבה זמן מבלי שמישהו יחזיק לי את היד". בחודשים האחרונים מלווה את ההליכה שלה גם דאגה למשפחות החטופים ומחשבות רבות על המצב.

נרקיס: "אנחנו מורכבים, בפרט אני, אישה דתייה שרוצה את הכל מהכל"

את רוב השירים לאלבום החדש, שיצא ב-26.3, היא כתבה לפני השבעה באוקטובר, "אבל אין כמעט פזמון שלא קשור איכשהו לזמן שלנו", היא מודה, "אנחנו מורכבים, אנחנו לגו אנושי, בפרט אני, אישה דתייה באמצע העולם, שרוצה את הכל מהכל. אני אמא לשני בנים, חוזרת בתשובה, יוצאת יחידה קרבית, אוהבת מסיבות, חולה על השבת, פעם אני בטוב עם אלוהים ופעם הוא מסתתר לי".

את כל המורכבות הזאת הכניסה הזמרת לתוך האלבום החדש שלה: "אלבום שיכניס אתכם לחיים שלי ויהפוך אתכם לחלק מהם. ואני כותבת פה מראש, החיים שלי הם חתיכת מסע אבל אם זה אתכם - אני מסודרת בחיים. אוהבת אתכם מאוד ותודה לקב"ה שאנחנו עוברים את זה יחד".