מגיש 13 חושף: השותפים שלי הם חרדים

על רקע חוק הגיוס והמתח בציבור בעקבותיו, שיתף מגיש ערוץ 13 כי שותפיו העסקיים הם חרדים. הוא הדגיש: "ככל שהמצב בפוליטיקה משוסע יותר כך ההרמוניה בינינו טובה יותר. חוק גיוס? היינו סוגרים בינינו ברבע שעה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/24 19:47 א באדר ב'

מגיש 13 חושף: השותפים שלי הם חרדים
גיא לרר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חוק הגיוס ממשיך לטלטל את המדינה וליצור יריבות סמויה וגלויה בין החרדים לבין שאר הציבור במדינה. על רקע השנאה והזעם ברשתות, משתף מגיש ערוץ 13 גיא לרר כי שותפיו העסקיים הם חרדים, וכי על אף המחלוקות - ביניהם הם דווקא מסתדרים.

"ככל שהמצב בפוליטיקה משוסע ומקוטב יותר כך ההרמוניה בינינו טובה יותר"

"אלו האחים מנדי וצבי בלוי מאשל חב"ד, השותפים שלי ושל אמיר שואן בסופר הצינור. אני באתי מבית אדום. הם גדלו על ברכי הרב" שיתף לרר. "לכאורה זו תקופה של שיא המתח בין חרדים לחילונים. אלא שבימים האחרונים אני שם לב לדבר מעניין: ככל שהמצב בפוליטיקה משוסע ומקוטב יותר כך ההרמוניה בינינו טובה יותר".

"אני בכלל קורא להם, הסוציאליסטים האחרונים. הם מנהלים את המיזם הלאומי לביטחון תזונתי בחמלת אין קץ, בכל המגזרים. בעצמי ראיתי אותם מתקבלים בכבוד של מלכים במגזר הערבי שם הם ממגרים רעב, כמו באינספור מקומות אחרים. אגב, יש להם יותר קרובי משפחה שנלחמים בעזה מאשר לי. חוק גיוס? היינו סוגרים בינינו ברבע שעה", סיפר מגיש 13.

"המנהיגים הפוליטיים הם אלו שמפרידים בינינו"

"כשהבעתי ביקורת בתכנית על הנהגת הציבור החרדי ואפילו על חב"ד עצמם אפילו לא קיבלתי טלפון. זה לא אישיו, כל אחד זכאי לדעותיו, לאורח חייו - זה פשוט לא סותר עבודה משותפת וחיים משותפים. לדעתי אנחנו אותם אנשים. מורכבים מאותו חומר. הפירוד בינינו מגיע אך ורק מלמעלה. זה הפשע של ההנהגות. לדעתי להנהגה החרדית יש יותר אשמה ואולי השותפים שלי יחשבו שהכל בגלל יאיר לפיד. אבל זה לא חשוב. מה שחשוב זה רק להבין שהמנהיגים הפוליטיים הם אלו שמפרידים בינינו. לא מעניין אותם חיים משותפים. רק מנדטים וכח. אם באמת היינו רוצים, היינו יכולים לשבור את זה. מלמטה" טען לסיום.