עם צ'אקו וציצית: אברך מישיבת אביתר זכה בדירה חדשה

כנס המשקיעים "עושים כסף מנדל"ן" הריץ קמפיין במסגרתו הוגרלה דירה חדשה בקפריסין בשווי 700,000 שקלים: הזוכה - זיו באומס, בן 21, תושב תפוח ואברך בישיבת אביתר

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/03/24 17:34 ל באדר א'

עם צ'אקו וציצית: אברך מישיבת אביתר זכה בדירה חדשה
זיו באומס ואשתו, צילום: אור גפן

ביום שישי האחרון, יום האישה הבינלאומי, התקיים כנס המשקיעים "עושים כסף מנדל"ן" של בית ההשקעות קבוצת בל, ברשותה של יזמית הנדל"ן שני בל. את הכנס הנחו עדן הראל ועודד מנשה והקהל כלל משקיעי נדל"ן, יזמים, אנשי עסקים ומכובדים בענף הנדל"ן והבנקאות. בכנס הוכרזו הזוכים בהגרלה על דירה חדשה בקפריסין: זיו באומס, בן 21 מתפוח, אברך בישיבת אביתר.

הזוג המאושר

הזוג המאושר | צילום: אור גפן

ברגע השיא של הכנס נערכה הגרלה בין לא פחות מ-70,000 המשתתפים בפעילות "דירה במתנה!", כשזיו עודכן בלייב בשיחת טלפון מול המשקיעים. המשתתפים התמודדו על זכיה בדירת סטודיו בשווי 700,000 שקל ב-Bell Village, פרויקט הדגל של הקבוצה בלרנקה, קפריסין - קומפלקס מפואר הכולל כ- 300 יחידות דיור, בריכה, חדר כושר, ספא, מסעדה ומועדון דיירים.

שני בל: "עוברת עלינו תקופה מטלטלת ויש לה הרבה ביטויים מורכבים, גם כלכליים. כולנו מבינים איך הכיס הפרטי שלנו מושפע ויושפע כתוצאה מהשלכות המלחמה, ויש כבר שיח מתקדם על מיתון. האזרח הישראלי חייב להיות בקיא באפשרויות שיש לו לייצר פתרונות פיננסיים ולהגדיל את ההון האישי".