העיתונאי החרדי תקף את הציונות הדתית - נוביק הזכיר לו את מה שהוא רצה לשכוח

עורך העיתון החרדי "משפחה", יוסי אליטוב, אמר על הציבור הדתי לאומי כי "אצלנו המנהיגים הרוחניים הם הסמכות והם ההשראה, לא ועדת קישוט". העיתונאי הדתי הזכיר לו מה חשב על עיתונו הרב אלישיב

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/03/24 08:49 ל באדר א'

העיתונאי החרדי תקף את הציונות הדתית - נוביק הזכיר לו את מה שהוא רצה לשכוח
עקיבא נוביק, , צילום: Hadas Parush/Flash90

דבריו של הרב יצחק יוסף עוררו זעם רב כשאמר כי אם ידרשו מבני הישיבות להתגייס, הציבור החרדי יקום ויעזוב את הארץ. אחד מהמגיבים לדברים היה עורך העיתון החרדי "משפחה", יוסי אליטוב, שאף ניצל זאת כדי לתקוף את אנשי הציונות הדתית, העיתונאי עקיבא נוביק הגיב לו ושיתף מה חשב על עיתונו אחד מגדולי הרבנים של הציבור החרדי.

אליטוב כתב בטוויטר כי "את החיצים המורעלים ביותר משגרים לעברנו אחינו חובשי כיפות הסרוגות, אצלנו המנהיגים הרוחניים הם הסמכות והם ההשראה, הם לא ועדת קישוט ותפקידם הוא לא לייעץ לנו אלא להורות לנו את הדרך. ביום שיתחילו בציונות הדתית לקחת ברצינות את המנהיגים הרוחניים החשובים שלהם, תיפתח הדרך אצלם לתיקון הגדול", תקף.

"רבותיך רואים בך פרחח שמתבטל מלימוד תורה"

כאמור, עקיבא נוביק הגיב לאליטוב עם מודעה ישנה שפרסם הרב אלישיב זצ"ל, מגדולי הרבנים בציבור החרדי שתקף את העיתון של אלישיב כשכתב עליו: "כבר הבעתי דעתי על השבועון 'משפחה' המסלף ומטשטש את השקפת התורה". נוביק עצמו הגיב לאליטוב וכתב: "רבותיך רואים בך פרחח שמתבטל מלימוד תורה בשביל לעשות כסף ולצבור כוח".