החתונה בוטלה: מלכת היופי שחזרה בתשובה נפרדה והעבירה מסר

לאחר שהתארסה עם בן זוגה בחודש שעבר, מור ממן ביטלה את האירוסין ונפרדה: "יותר מדי אנו מסתתרים מאחורי תדמיות שפוטרות אותנו מלבחון מי אנחנו באמת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/03/24 23:44 כט באדר א' | עודכן בתאריך 10/03/24 16:53

החתונה בוטלה: מלכת היופי שחזרה בתשובה נפרדה והעבירה מסר
מור ממן, צילום: נועה מנשרוב

מור ממן, מלכת היופי של ישראל לשנת 2014, שהתארסה לבן זוגה שלום רהב משולם, אותו הכירה בשידוך - ביטלה את האירוסין ונפרדה מבן הזוג, כך פורסם לראשונה בגיא פינס. ממן טרם התייחסה לפרסומים, אך בפוסט שהעלתה הערב לאינסטגרם כתבה: "יותר מדי אנו מסתתרים מאחורי תדמיות שפוטרות אותנו מלבחון מי אנחנו באמת".

מלכת היופי שיתפה בתהליך ההתחזקות: "אני לא באתי מבית דתי"

כזכור, בעבר החליטה ממן לשתף את העוקבים באינסטגרם בתהליך החזרה בתשובה. "לא הרבה יודעים עליי", פתחה, "אני לא באתי מבית דתי, ולפני 8 שנים כשהתחלתי להתחזק באמונה לקחתי על עצמי צניעות באומן בציון של רבנו הקדוש רבי נחמן".

מור ממן התחזקה בצניעות: "לא הבנתי את מה שאני מבינה היום"

ההחלטה של ממן החזיקה במשך חודשיים. "לא הבנתי את מה שאני מבינה היום", הסבירה מלכת היופי לשעבר, "וכמה שזה משמעותי. היום אני מבינה שהצניעות זאת מלכות! היום אני מבינה כשאת סוגרת מבחוץ את מאפשרת לאור הפנימי שלך לצאת החוצה ולקבל משמעות".

"היום אני מבינה את היופי, את המשמעות, את הזכות, את המלכותיות ואת השליחות. צניעות זאת אחריות. ולמה? כי כשאת לבושה בצניעות גם הפנימיות שלך צריכה להיות באותו התדר. זה משהו שמתחיל מבפנים לבחוץ. תודה להשם על הזכות לשוב אליו. דווקא ממקום שראיתי הכל - לבחור בו".