עמית סגל זועם - ומאשים את הרשת בצביעות

מסמך שנחשף בתכנית "עובדה" ובו נכתב כי "הממשלה הציונית" תעזור לחמאס להוציא לפועל את תוכניתו הסעיר את הרשת. פרשן חדשות 12 זעם על הצביעות בכך שכשחשף מסמך אחר, שלא תואם אג'נדות, הרשת מיהרה לתייגו כמזויף

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/03/24 08:58 כח באדר א'

עמית סגל זועם - ומאשים את הרשת בצביעות
עמית סגל Avshalom Sassoni/Flash90, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

אמש (ה') שודרה תוכנית עובדה של ערוץ 12 שעסקה בסימנים המקדימים לטבח ה-7 באוקטובר. התכנית הייתה ארוכה ועסקה בנושאים רבים, אך הדבר שתפס את הרשת יותר מכל היה מסמך סודי של צמרת חמאס שנמצא ברצועה. במסמך נטען: "הממשלה הציונית תסייע לנו ללכת לתכנית הגדולה".

סגל זועם: "הארץ ומערכת הצייצנים התומכת רמזו שמדובר בשקר תועמלני"

עמית סגל נדהם מהעניין המוגבר שמצאו בפתק, וטען לצביעות. זאת מכיוון שכשפרסם מסמך סודי אחר לפני מספר חודשים, הרשת טענה שהוא מזויף. "לפני כחודשיים התנהל פה טנטרום משעשע שעסק בטענות לפיהם המצאתי/זייפתי/שידרתי פייק פתק שנמצא במקום שבו שהה סינוואר ועוסק בהנחיות אסטרטגיות ללוחמה פסיכולוגית בחברה הישראלית, לרבות הדהוד סרטוני חטופים ומאבק בנתניהו וגלנט".

"במקום להתקשר לצנזורה, לדוצ ולדוברות השבכ, הארץ ומערכת הצייצנים התומכת רמזו שמדובר בשקר תועמלני כי הרי לא יכול להיות שערוץ 12 שם את ידיו על פתק של סינוואר, ובפועל זה זיוף בערבית נמוכה" זעם פרשן חדשות 12.

עמית סגל.

עמית סגל., צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עמית סגל עוקץ: "משוכנע שיש הסבר מצוין לזה"

"לפיכך הופתעתי מעט שאותם צייצנים ממש, לרבות ציידת הנאצים שקמה ברסלר, מתרגשים מפתק של סינוואר שנחשף אתמול בעובדה, באותו ערוץ 12, ובו קביעה שממשלת בן-גביר נתניהו טובה לחמאס. כיוון שמדובר בחבורה שרק הענייניות נר לרגליה, אני משוכנע שיש הסבר מצוין ואדרוש אותו ממוכר העיתונים שלי בראשון" עקץ סגל.